Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Nutribird Lori voor lori's en vijgparkieten

100% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sandra
2 berichten
sandra fr
Hallo Jvd, U kunt dit product niet aan uw parkieten geven, het is speciaal voor lori's. Vraag het aan een verkoper van Zoomalia en houd me op de hoogte. Want een buurvrouw ving een jonge vogel die 's avonds uit een nest was gevallen en ze had niets om hem te geven. Dus gaf ik haar deze pap. De volgende dag toonde ze me een foto en hij maakte het goed. Het is een heel mooi jong vogeltje, ik zou zeggen een mus of een roodborstje. Bedankt om me op de hoogte te houden.
Jvd
2 berichten
jvd fr
Hallo, Kan dit product aan grasparkieten gegeven worden? (Ik benadruk dat het om grasparkieten gaat en niet om vijgparkieten of lori's). Zo ja, wat zou de hoeveelheid moeten zijn? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet,
Mylene
2 berichten
mylene fr
Hallo, Ik zou graag willen weten wanneer we orlux lori van 3kg kunnen vinden alstublieft? Veel succes
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product zal over ongeveer tien dagen weer beschikbaar zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
MARYSE
1 berichten
maryse fr
hallo, ik heb net de Orlux paté gekocht voor mijn lori en begin het langzaam te testen. Ik gebruikte sinds hij een baby was de paté van het Australische merk "Aristopet" dry lorikeet diet = groen pakje 500 gr, en Aristopet's kweekpaté rijk aan eieren, fruit, nectar en koekjespoeder = lichtblauw pakje 500 gr lorikeet vond het erg lekker in aanvulling op fruit is het mogelijk om een equivalent van deze 2 producten van het merk Aristopet in Frankrijk te vinden die mijn vogel vooral waardeerde tijdens de periodes van leg en rui, pogingen met andere merken werden opgegeven omdat de vogel zich leegmaakte bedankt voor deze informatie met vriendelijke groet Maryse

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.