Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Orijen Red

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sebastien
1 berichten
sebastien fr
Hallo, ik heb de brokken van mijn kleine prinses, een Mopshond van 14 maanden, veranderd. Eerder at ze Brit Care Puppy Hypo-lam en ze vond het heerlijk, maar nu ze een grote meid is, ben ik overgestapt, of althans probeer ik over te stappen, naar een kwalitatief betere volwassen brok. Ik heb Orijen Small Breed geprobeerd maar dat vond ze niet lekker, ze houdt niet van vis, maar de grootte was perfect. Ik ben net overgestapt naar Ownat Grain Free met kip, dat vindt ze wel lekker maar de brokken zijn te groot (ze eet ze wel maar is er niet dol op), dus ik zou graag Orijen Red willen proberen, maar ik kan de grootte van de brokken niet vinden... Zijn ze groot, gemiddeld? In vergelijking met Small Breed? Alvast bedankt voor uw antwoorden.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.