Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies ORIJEN Puppy

95% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Marie
1 berichten
marie fr
Hallo, zijn deze brokken geschikt voor een standaard teckelpuppy van 6 maanden oud? Bedankt
Janos
1 berichten
janos fr
Ja, ze zijn in orde. U kunt meer lezen over Orijen hondenvoeding en uitrekenen hoeveel u uw hond moet geven op deze website: https://emea.orijenpetfoods.com/fr-FR/dogs/dog-food/eu-ori-ns-puppy.html
MARGUERITE
1 berichten
marguerite fr
Hallo. Welk assortiment moet ik geven aan een 10 maanden oude Australische herder? Puppy of puppy groot
Gianfranco
4 berichten
gianfranco fr
Hallo,

Ik zal over een paar dagen een Chihuahua van 2 maanden in huis halen (huidig gewicht: 900gr). Zijn deze brokjes geschikt? Zo ja, wat is de grootte ervan?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Aline
1 berichten
aline fr
Goedenavond, Ik heb een kleine Spitz van 1,4 kg en 5 maanden oud. De brokjes zijn groot vergeleken met die van de fokker "Pro Plan Puppy Mini", dus toen ze op 2 maanden bij ons kwam, mengde ik ze samen, maar ik moest de Orijen Puppy in 4 snijden, daarna in 2 en nu geef ik enkel die helemaal. Ze zijn 1 cm groot en 0,5 cm dik, te groot voor een mini puppy.
Céline
1 berichten
céline fr
Hallo, de Orijen puppy brokken zijn inderdaad vrij groot. Als uw hond van een fokker komt, zal de fokker u een ander merk geven waar de brokken kleiner zijn. Als uw hond niet van een fokker komt, biedt Orijen een assortiment Orijen Small Breed aan dat geschikt is voor chihuahuas.
CARINE
1 berichten
carine fr
Hallo,

Welke hoeveelheid voer moet ik geven aan een puppy die momenteel 5 kg weegt en naar verwachting tussen de 20 en 25 kg zal wegen als hij volwassen is?

Met vriendelijke groet

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.