Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Oupvouwbare indoor ren Zolia

90% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Maryline
1 berichten
maryline fr
Dit park sluit aan de bovenkant en is hoog genoeg zodat de hond er niet over kan springen. Mijn 6 maanden oude Leonberger vindt het heel fijn om erin te slapen, het lijkt wel een beetje haar hok en ze voelt er zich veilig in, zelfs als het park in het huis staat. Het is haar thuis. Vandaag de dag laten we de deur van het park altijd open, zelfs 's nachts, en ze gaat naar binnen en buiten wanneer ze wil. Ze brengt haar speeltjes voor de nacht mee en haalt ze overdag weer eruit, het is heel grappig om te observeren.
Emilia
3 berichten
emilia fr
Kunt u mij vertellen of dit aan de bovenkant sluit of dat de hond er overheen kan springen?
Camille
1 berichten
camille fr
Hij sluit aan de bovenkant, met een afneembaar canvas. Heel praktisch!
Sylvie
1 berichten
sylvie fr
Ideaal vind ik dit park erg goed, maar mijn tweeënhalve maand oude hondje heeft de ritsen al flink beschadigd door erop te kauwen en zelfs de stof van het canvas aan te vallen - ze heeft er een keer in geplast en het is jammer dat de bodem niet waterdicht is, want de urine gaat erdoorheen - ik denk dat er sterkere stoffen nodig zijn of misschien wachten op een oudere hond
Nadia
1 berichten
nadia fr
Hallo,

Ik zou graag een ren willen kopen voor mijn kleine Italiaanse windhond, maar ik twijfel tussen de maat L (110 cm) en de maat XL (137 cm). Het is bedoeld voor als ik mijn hond alleen moet laten. Welke maat zou u mij aanraden?

Met vriendelijke groet,
NC
Souhaila
2 berichten
souhaila fr
Hallo, ik raad u maat XL aan voor meer comfort.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.