Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies OPTIMUS Fresh Meat Puppy met verse kip

90% van klanten

bevelen dit product aan

11 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Alexia
4 berichten
alexia fr
Hallo,Waarom staat het aantal calorieën/kg niet in de beschrijving van deze brokken, zoals bij de Optimus Grain Free Puppy (4323 kcal/kg)?Bedankt
Nans
12 berichten
nans fr
Hallo,Onze excuses voor deze vergetelheid. Voor de OPTIMUS Fresh Meat Puppy met verse kip zonder granen voor puppy's, is de metaboliseerbare energie (aantal calorieën/kg) 4220.Met vriendelijke groeten,Nans van het Zoomalia-team
christine
5 berichten
christine fr
Pouvez-vous me dire quelle différence il y a entre Fresh meat et Grain free ? Je suis un peu perdue dans toutes ces appellations, merci.
christine
5 berichten
christine fr
dank u voor uw reactie, want ik ben een beetje verloren in al deze benamingen, ik kijk altijd naar de samenstelling van de brokken maar uiteindelijk weet ik het niet meer, nogmaals dank u
Florine
2 berichten
florine fr
A quel température est cuite la viande ?
NATHALIE
4 berichten
nathalie fr
Bonjour, à voir avec le Fabricant...
Adrien
3 berichten
adrien fr
Hallo,Mijn puppy is nu 10 maanden oud, dus bijna 1 jaar, hij eet al OPTIMUS Fresh Meat "Puppy" brokjes en ik heb gezien dat er een versie voor volwassenen is. Tot welk moment/leeftijd moet ik bij puppybrokjes blijven in plaats van volwassen? Is er een teken dat mij dit laat zien of is er een leeftijd waarnaar ik kan verwijzen? Bedankt alvast
NATHALIE
4 berichten
nathalie fr
Bonjour, Arrêt du Puppy à 12 mois et passer à l'adulte (avec un mélange des 2 pendant 2/3 jours, car pas les mêmes valeurs nutritionnelles sachant que sa croissance sera terminée. Ceci favorisera une transition en douceur...
NATHALIE
4 berichten
nathalie fr
Bonjour à 12 mois passez à l'âge adulte en faisait une transition 50/50 de 3 à 7 jours maximum.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.