Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies OPTIMUS Fresh Meat Adult Grain Free

89% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Catherine
1 berichten
catherine fr
Voordat je van brokken verandert, is het absoluut noodzakelijk om een overgangsperiode van minstens 15 dagen te hebben om darmproblemen te voorkomen. Mijn honden vinden ze lekker en geen enkel probleem
Regine
1 berichten
regine fr
Mijn hond kon ze niet verdragen. Stinkende huisdieren, diarree. Ik denk dat de brokken te groot zijn (middelgrote hond) Ik ben overgestapt op een ander merk en alles is weer normaal.
MARIELINE
1 berichten
marieline fr
Ik heb ook Optimus Fresh Meat brokken gegeven, mijn Sharpei kan ze niet verdragen, onaangenaam ruikende ontlasting en hij vindt ze niet lekker.
LILIANE
1 berichten
liliane fr
Hallo, mijn Westie krijgt momenteel Orijen brokken. Gezien hun vervuiling wil ik haar graag Optimus Fresh Meat geven, maar hoeveel moet ik haar geven? Ze weegt 8,01 kg maar ze heeft een beetje overgewicht. Toen ik haar kreeg, woog ze 7,8 kg. Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet.
Armelle
2 berichten
armelle fr
Mijn teefje, een Staffie, vond ze wel lekker maar helaas verdroeg ze ze niet (veel gas) en soms regurgitaties. Ik ben overgestapt op andere brokjes, nog steeds van Optimus maar "moeilijke spijsvertering", en sindsdien is alles weer normaal.
Micheline
2 berichten
micheline fr

Bonjour, j'ai un coton de Tulear de 7 mois, stérilisé, 6,4 kg.Quelle catégorie de croquettes me conseillez vous et quelle quantité journalière, sachant qu'il a le soir une gamelle ménagère de 150 g (50 g protéines, 40 g de légumes et 60 gr riz/pâtes.
Christine
1 berichten
christine fr
Hallo,Ik ben op zoek naar light brokken voor mijn gesteriliseerde bull terrier, hij moet gewicht verliezen en het is een hond die een goede eetlust heeft en altijd wil eten, ik wil brokken van goede kwaliteit zodat hij gewicht kan verliezen, maar toch verzadigd is. Het merk maakt niet uit (bij voorkeur uit Frankrijk) BEDANKT
Frédéric
1 berichten
frédéric fr
Hallo, ik heb een bordercollie die zelf zijn voedselinname regelt, ik koop het merk Optimus, ik varieer de smaken maar ze zijn altijd graanvrij, hij is drieënhalf jaar oud en in topvorm. Dat is wat ik je kon vertellen, fijne dag.
Catherine
1 berichten
catherine fr
Hallo, ik heb ook een Bull terriër. De vorige had veel huidproblemen, dus let ik heel goed op de voeding. Nadat ze van amikinos, wat ze helemaal niet lekker vond, naar orijen was overgestapt, wat smakelijker was, ben ik overgeschakeld naar optimus, maar dat lustte ze echt niet, de ontlasting was natter, en het leek alsof ze zich meer krabde. Nu zit ik op ownat, goedkoper en grotere brokken, redelijke smaakacceptatie. Op de langere termijn moet dat blijken. Ik sluit me aan bij het andere antwoord over de granen en het Light. Een samenstelling met zoveel mogelijk vlees is het beste en dat vlees moet van goede kwaliteit zijn. Anders is het net als bij mensen, veel oefeningen om weer in vorm te komen! Eet smakelijk voor uw bullenmeisje!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.