Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Natvoer Optimus Sensitive - Chicken & Salmon

94% van klanten

bevelen dit product aan

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
JADE
1 berichten
jade fr
Waarom staat op geen van uw patés de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vermeld? Dit is toch heel belangrijk.
Sophie
44 berichten
sophie fr
Goedendag, inderdaad de voedingstabel verscheen niet op 3 referenties, we hebben ze zojuist toegevoegd.Met vriendelijke groet,Sophie van Zoomalia
Alexia
1 berichten
alexia fr
Ik denk gewoon dat het van te veel factoren afhangt!!! Van het ras, het basisgewicht van de hond, het gezond gewicht, zijn leeftijd, zijn activiteit, waar hij leeft, zijn eetgewoonten… dus het is professioneler om niets neer te zetten en om, indien nodig, met zijn dierenarts te overleggen. Als je je hond kent, observeer je hem en kom je erachter wat hij nodig heeft, denk ik.
Elisa
1 berichten
elisa fr
Hallo, uit welk vlees bestaat deze paté? Alleen kip of ook andere? Bedankt
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Hallo Ik zou graag het aanbevolen dieet willen weten voor een hond van 11 jaar en 32 kg. Bedankt voor uw reactie
Sylvia
1 berichten
sylvia fr
Hallo,Om te vergelijken, ik heb een Labrador teef van 9 jaar die ongeveer 25 kg weegt. De dosis die ik haar geef is 200g natvoer en 200g Optimus brokken per dag.Ik doe 100g brokken gemengd met 100g natvoer 's middags en hetzelfde 's avonds. Dit bevalt haar goed want ze vraagt helemaal niet meer om eten.
Elisabeth
18 berichten
elisabeth fr
Très bonne pâtée pour mon bouledogue français de 8mois - 5 jours, il adore ! Je lui rajoute à ses croquettes ou dans son Kong classique c'est un bon mélange et surtout c'est de la boîte qui ne fait pas péter ! On sait tous ce que c'est surtout les maîtres de boubous ! Je ne connaissais pas cette marque et le prix sur Zoomalia, il n'y a pas mieux ! Dommage que je n'ai pas reçu mon avant dernier lien pour mettre un avis et que je doive passer par le forum, du coup mon porte monnaie ne grossit pas non plus ! C'est bête qu'on ne puisse pas mettre nos avis quand on veut sur ce site !
francine
2 berichten
francine fr
Ma chienne fragile au niveau gastrique,mange ce produit depuis plusieurs mois,elle adore cela, et aucun soucis ...je le recommande
Danielle
1 berichten
danielle fr
Ik zou graag de vochtigheidsgraad willen weten die zich in een doos bevindt; alvast bedankt
JACQUELINE
1 berichten
jacqueline fr
super product smakelijk...
LAURENCE
1 berichten
laurence fr
Mijn boxer van 10 jaar waardeert enorm

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.