Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies OPTIMUS First Medium/Large Dog

94% van klanten

bevelen dit product aan

14 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Lucy
3 berichten
lucy fr
Bonjour, URGENT. Combien de pourcentage total de viande contiennent les croquettes svp ? Merci
tony
48 berichten
tony fr
Hallo, de kroketten bevatten 10% kippenvlees. Bedankt, fijne dag.
SOPHIE
2 berichten
sophie fr
Hallo, wat bedoelt u met: Vlees en dierlijke bijproducten??? Kunt u aangeven om WELK vlees het gaat alstublieft? Bedankt voor uw antwoord, het is DRINGEND..
Patricia
1 berichten
patricia fr
C van kip
Coraline
2 berichten
coraline fr
Hallo, zijn ze aanbevolen voor een Amerikaanse Akita? Wat is de aanbevolen dosis voor zijn gewicht (55 kg)? bij voorbaat dank
hendryck
1 berichten
hendryck fr
Hallo, wat mij betreft gebruik ik ze voor mijn 2 Kengals, met een portie van 1 kom 2*/dag (ongeveer 4 mokken)
tony
48 berichten
tony fr
hallo voor een actieve hond van 45 kg 570 g per dag voor een sportieve hond 720 g per dag bedankt fijne dag
David
1 berichten
david fr
Hallo, ik stuur u dit bericht om te weten of jullie deze brokken altijd zullen hebben of dat jullie ze op een dag zullen stopzetten, want ik zou ze graag willen nemen voor mijn staff
Hélène
1 berichten
hélène fr
Hallo, het is voor de grote hond
CATHERINE
8 berichten
catherine fr
AH Non, je les prends depuis un bon moment pour petites races et grandes races et, je n ai pas trouvé mieux, j ai moitié moins de consommation, et j ai vu une nette amélioration de la longévité de mes chiens (je précise que je suis une cliente) bons choix a vous
CATHERINE
8 berichten
catherine fr
ik geef 's ochtends natvoer voor honden (rijk aan eiwitten) en gedurende de dag meerdere keren brokken met een dispenser (ik heb meerdere honden)
tony
48 berichten
tony fr
hallo ja het is voor grote honden bedankt fijne dag
Laurence
2 berichten
laurence fr
Hallo, Waarom hebben we niet meer details over het vlees in deze brokken! Ik neem Optimus Sensible voor mijn 2 beagles waar de samenstelling veel gedetailleerder is. Zou dit instapmodel brokken kunnen zijn? Dank u wel.
Alice
3 berichten
alice fr
Gezien de prijs denk ik dat het inderdaad een instapmodel is.
CATHERINE
8 berichten
catherine fr
IngrédientsViandes et sous-produits animaux (poulet min. 10%), céréales, dérivés d'origine végétale, huiles et graisses, légumineuses, extraits de protéines végétales, substances minérales.Minéraux et VitaminesManganèse (mg/kg) 8, Zinc (mg/kg) 90, Iode (mg/kg) 1.6, Selenium (mg/kg) 0.2, Cuivre (mg/kg) 9, Fer (mg/kg) 45, Vitamine A (UI/kg ) 8000, Vitamine D3 (UI/kg) 750, Vitamine E (mg/kg) 60,

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.