Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies OPTIMUS Adult Light/Sterilised

94% van klanten

bevelen dit product aan

24 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Corinne
1 berichten
corinne fr
Ik heb deze brokken gekocht maar mijn hond verdraagt ze niet. Heel zachte stoelgang. Hij vindt ze niet lekker. Dus ik ga terug naar Proplan obesity brokken, ze zijn duurder.
Marine
1 berichten
marine fr
Hallo, Voor een hond van 28 kilo... weet u hoeveel gram ik moet geven alstublieft? Dank u!
LIONEL
1 berichten
lionel fr
goedenavond, wat op de zak staat aangegeven, heeft hij ongeveer 290 gram per dag nodig, verdeeld over 2x145g (ochtend en avond). Ik hoop dat ik uw vraag heb beantwoord. Zo niet, vraag het aan de SAV van Zoomalia, zij zullen u misschien een toepasselijker antwoord kunnen geven. In ieder geval, als we afgaan op de aanbevelingen op de zak, zou mijn antwoord moeten kloppen. Met vriendelijke groet, Lionel
Valerie
3 berichten
valerie fr
Hallo,Ik ben naar mijn dierenarts gegaan met de samenstelling van het product, ik had een Pyrenese Berghond die 92 kg woog en die ons verlaten heeft in juli vorig jaar, hij adviseerde om hem 600gr te geven.Ik heb 2 meisjes van hetzelfde ras die maar 60kg wegen en ik moet ze bijna dezelfde hoeveelheid geven. In feite hangt het af van het ras, het gewicht van je hondje maar ook van zijn leeftijd, zijn activiteit...Bovendien zijn ze net zoals wij, deze rakkers, ze vinden het lekker of niet...Een fijne dag voor iedereen en een lang leven voor deze rakkers.
Kathia
4 berichten
kathia fr
Ik wacht op mijn bestelling van brokken, maar ik heb gemerkt dat deze brokken meer dan 43% koolhydraten bevatten, koolhydraten = suiker, en aangezien het dieetbrokken zijn, ben ik er niet van overtuigd dat door hen zoveel koolhydraten te geven, het hen helpt om gewicht te verliezen. Hoe komt het dat ze 43% suiker bevatten, kan iemand mij antwoorden????
Alain
3 berichten
alain fr
hallo kunt u mij alstublieft de grootte van de brokjes geven, de diameter als ze rond zijn, alstublieft
hubert
2 berichten
hubert fr
Hallo, ze zijn 15mm en ze zijn redelijk soepel.
Vincent
2 berichten
vincent fr
Gewichtsverlies hebben, na verloop van tijd?
herve
1 berichten
herve fr
bonsoir , pour la perte de poids ,je ne peux vous repondre , on vient juste de les acheter, nous n avons pas commencé.
Emmanuelle
1 berichten
emmanuelle fr
Bonjour quelle dose donner par jour EXACTEMENT pour un chien de 16kg car c'est noté entre 175 et 290 grammes (la marge est très large)
liliane
1 berichten
liliane fr

Bonjour ma chienne de 3 ans 11 kg jusqu il y a 4mois prenez Royal canin chienne srtereliser depuis 3 mois j ai opté pour optimus chien srtereliser donc diététique elles les supportent très bien n a pas prit plus de poids et économiquement je m en sors mieux. La dose de croquettes est noté sur le paquet par rapport au poids de votre chien .cordialement liliane
Ghislaine
1 berichten
ghislaine fr
Mon chien est mort il y a 6 mois je ne sais pas pourquoi on m'envoie cette question.
PATRICE
1 berichten
patrice fr
wat is de exacte vraag?
Brigitte
1 berichten
brigitte fr
Hallo, op de verpakking staat echter tussen 110 en 175 g, dat is vrij vaag. Ik denk dat als we het op 150 g houden, het goed zou moeten zijn
Lionel
1 berichten
lionel fr
Bonjour,mon chien a besoin de perdre environ 5kgs,ces croquettes sont elles adaptées?Quel dosage pour un chien de 31 kgs qui doit en faire 28 normalement?bonne journée.
Florence
1 berichten
florence fr
Pour ma part cela fait 2 mois que je donne ces croquettes à mes 2 chiennes épagneul breton et beagle et mme beagle avait quelques bourrelet disgracieux et après ces nouvelles croquettes avalées miss s'est amincie donc très contente de cet achat ....
christine
2 berichten
christine fr
Bonjour oui elles sont de taille correct et de bonne qualité Mon chien croisé chihuahua les mangent facilement
Alizee
1 berichten
alizee fr
Bonjour, les doses sont marqué sur le paquet, si besoin de perte de poids, peut être le promener 1 à 2h par jour en plus pour aider
SOPHIE
2 berichten
sophie fr

Ma chienne bergère était en surpoids et avait toujours faim. Je lui donne la dose recommandée sur le sac par rapport au poids qu’elle devrait faire et je lui rajoute des haricots verts et/ou brocolis (à rincer si en boites car il y a du sucre dans les conserves) ça fonctionne bien et ma chienne a retrouvé la ligne
annaick
1 berichten
annaick fr
BonjourMOn beagle a perdu su poids depuis que je lui donne .Je les mélange à des haricots verts et ça marche bien
Vincent
2 berichten
vincent fr
Normaal 290g x 2
Kathia
4 berichten
kathia fr
Hallo, zijn deze brokken geschikt voor een Shetland Sheepdog, zijn ze niet te groot? En hoeveel gram moet ik hem geven? Met vriendelijke groeten,
christine
2 berichten
christine fr
Bonjour mon croisé chihuahua /Pinochet les mange facilement votre berger des shetlands ne devrait pas avoir de difficultés à première vue les chiens les adorent
sylvie
2 berichten
sylvie fr
Hallo, ze zijn 1 cm groot. Mijn Golden Retriever eet ze en mijn kleine chihuahua pikt ze ook onderweg mee, dus voor de uwe zal het ook goed zijn ;)

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.