Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies OPTIMUS Adult Grain Free Fish

94% van klanten

bevelen dit product aan

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sophie
3 berichten
sophie fr
Hallo, Ik heb de Optimus Fresh fish brokken gekocht maar ze zijn in de vorm van een kubus en mijn hond waardeert het helemaal niet. Kunt u mij vertellen welke vorm de Grain Free fish brokken hebben? Is het net als de Grain Free kip (vierkant maar plat en niet in de vorm van een kubus)? Bedankt voor uw reacties, want ik moet snel iets bestellen voor mijn lieverd!
murielle
1 berichten
murielle fr
Hallo, is het mogelijk om de OPTIMUS Adult Grain Free Fish Graanvrije visbrokken te geven aan een gesteriliseerde teef van 10 jaar, die actief is (vrij rondlopen voor meer dan een uur twee keer per dag)?
MARIE HELENE
1 berichten
marie helene fr
Hallo,Ik heb uw promotie voor OPTIMUS hondenvoer gezien en ik zou graag willen weten hoeveel glucosamine en chondroïtine erin zit, want dat staat niet vermeld. Bovendien merk ik op dat voor een hond met normale activiteit de porties variëren van 550 g tot 350 g voor het OWNAT-assortiment dat ik momenteel gebruik...? Waarom zo'n groot verschil? Dit verhoogt de maandelijkse kosten aanzienlijk..? Met vriendelijke groet, Marie-Hélène GARNIER

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.