Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

OP ZOEK NAAR HET TAPIJT VOOR MIJN BOUVIER

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
ANNIE
5 berichten
annie fr


Hallo

 

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mat voor mijn boubou

Hij is gewend aan zijn oude mat met randen

Ik heb nog nooit eerder iets besteld bij ZOOMALIA ?????

Ik heb deze in gedachten

Super de Luxe geruit ovaal kussen

Super de Luxe geruit ovaal kussen - 120 x 84 x 12 cm

Karlie

Geef me uw mening !!!!!

Bedankt

Elodie
135 berichten
elodie fr

Hallo Annie,

 

ik laat de mensen getuigen, maar als u meer informatie nodig hebt, aarzel dan niet.

 

Fijne dag

Elodie van zoomalia

ANNIE
5 berichten
annie fr

Hallo Elodie

Vertel me wat je denkt van de mat die ik heb uitgekozen

Het lijkt me een goede compromis tussen grootte en prijs, die toch wel duur zijn voor de grotere afmetingen.

Ik wacht op je antwoord

Met vriendelijke groeten

Elodie
135 berichten
elodie fr

Hallo Annie,

om u de waarheid te zeggen, mijn vader heeft het voor zijn mopshond gekocht. Ze slaapt er al een paar maanden heel goed in. Met de juiste afmetingen zal het een goede prijs-kwaliteitverhouding zijn als het u bevalt.

 

Fijne dag

Elodie van Zoomalia


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.