Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Op zoek naar een wit kitten te geven voor een verlegen klein meisje

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Marta
1 berichten
marta fr


Hallo,

Mijn 6-jarige dochter is erg verlegen, ze zou graag een klein katje willen en we denken dat de kat haar zou kunnen helpen met haar verlegenheid.

Ik had een kat toen ik klein was, en ook erg verlegen, en dat heeft mij veel geholpen.

Ze zou graag willen dat hij wit is, maar andere kleuren zijn ook goed!

Hartelijk bedankt

Marta

Claire
1 berichten
claire fr

Hoe dan ook, het is beter om naar een asiel of een vereniging te gaan om een kat te adopteren, in plaats van een kat te betalen bij een fokker. We moedigen de voortplanting aan, terwijl er veel dieren lafhartig worden achtergelaten; of we laten de vrouwtjes naar believen zich voortplanten. Stop. Mijn katten komen gedeeltelijk van de straat, weggegooid in een steegje drie dagen voor de vakantie (Paaskat, kat die half juli in de kelder van een gebouw opgesloten zit en gilt, enz.), een komt uit een dierenasiel, en twee zijn geadopteerd van iemand die, omdat hij naar het ziekenhuis moest, niet langer voor hen kon zorgen. Het ras doet er niet toe: je koopt geen kat, je adopteert het, of beter gezegd, de kat kiest jou. Op dit moment heb ik er een in de tuin, hij komt alleen maar eten; ik verzorg hem zo goed als ik kan, want hij laat zich niet benaderen; zo is het. Maar ik hou ook van hem, je moet ze nemen zoals ze zijn.

Odile
24 berichten
odile fr

Hallo Claire,

Ik ben het helemaal niet met je eens.

Je kunt de fokkers niet de schuld geven van het feit dat deze katten of honden als zwervers in de straat worden gedumpt, alsof het nutteloze objecten zijn. De eigenaren (gelukkig niet de meerderheid) hebben geen idee meer van de verantwoordelijkheid die ze nemen bij de aanschaf van een dier. Vaak gekocht voor Kerstmis voor de kinderen, en wanneer het dier niet meer bevalt, of te veel werk geeft, of hinderlijk is voor de vakantieplannen, wordt het weggeworpen! Men laat katten rondzwerven, mannetjes of vrouwtjes niet gesteriliseerd en hop, op een mooie dag ziet men een vloed aan kittens verschijnen, die men moet elimineren als men ze niet kan weggeven.

De fokkers verbeteren door hun werk de rassen en fungeren ook als opvoeders voor hun klanten. Natuurlijk kan er altijd een "rotte appel" tussen zitten en dat zal ook altijd zo blijven.

Oxford heeft er goed aan gedaan om zijn waarschuwing te plaatsen. Deze oplichters aarzelen niet om foto's van de sites van fokkers te halen en ze online te zetten als bewijs van de kittens die ze te koop hebben. Waar gebeurd! Mijn kattenfokker is slachtoffer geworden.

Claire
4 berichten
claire fr

Ik ga volledig akkoord met Odile.

Bovendien kunnen mensen die nuttig willen zijn voor de zaak van zwerfkatten contact opnemen met een lokale "vrije katten" vereniging: deze vrijwilligers chippen, vaccineren en steriliseren de zwerfkatten, verzorgen ze indien nodig en zorgen voor voeding in hun omgeving.

De te zwakke katten om buiten te overleven worden geplaatst nadat ze in een pleeggezin zijn geweest.

 

Julia
1 berichten
julia fr
Ja, ik raad je aan om via de Dierenbescherming te gaan als je overweegt om een dier te nemen, dat is een goede daad. Probeer misschien een heel jonge kat te nemen zodat ze samen kunnen opgroeien. [url=https://chat-c-bon.com/]Chat C Bon

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.