Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

ongespeende kitten zonder moeder

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
vanessa
1 berichten
vanessa fr

[links]Hallo, mijn naam is Vanessa en ik heb 4 katten. Ik heb net een kitten gevonden die vastzat onder een stapel hout, dicht bij mijn huis.[/links]
[links]Hij is nog niet gespeend en de moeder is nergens te vinden (het is niet een van die van mij)[/links]
[links]Ik heb geprobeerd hem aan mijn katten voor te stellen, maar het helpt niet, ze willen hem niet hebben[/links]
[links]Ik geef hem melk met een spuitje, maar hij neemt het met moeite (hij probeert altijd te zuigen) en ik help hem met zijn behoefte doen, zoals moederkatten dat doen[/links]
[links]Maar ik ben geen kat en ik werk de hele dag en ik heb een 2-jarig kind dus niet de tijd die dit kitten nodig heeft.[/links]
[links]Mijn vraag is wat ik moet doen: proberen hem te redden, maar met weinig kans om hem zonder moeder te redden (volgens de man van de lokale dierenbescherming), of naar de dierenarts gaan om hem te laten inslapen zodat hij niet lijdt.[/links]
[links]Ik weet niet wat ik moet doen, alstublieft geef mij uw mening, dank u.[/links]
Pierre
134 berichten
pierre fr

Hallo Vanessa,

Dit is een moeilijke beslissing die je moet nemen. Het is lastig om in jouw plaats te antwoorden want het hangt allemaal af van de tijd die je hebt om aan dit dier te besteden. Als je het op dit moment goed aankan, waarom probeer je het dan niet om het in leven te houden en het daarna aan iemand te geven die ervoor zal zorgen.

Door een advertentie op deze site en op andere kleine advertentiesites te plaatsen ben ik er zeker van dat je heel snel iemand zult vinden om een kitten in zo'n staat over te nemen.

In het ergste geval probeer het en als je binnen een week geen reactie hebt dan beslis je op dat moment.

Hou ons in elk geval op de hoogte

Solenne
21 berichten
solenne fr

Coucou ! Autant essayer de le sauver, puisque le résultat sera le même... Après si tu as l'impression qu'il souffre beaucoup, tu peux toujours prendre conseils auprès d'un vétérinaire. 

J'espère qu'il va s'en sortir ! 

amandine
2 berichten
amandine fr

Hallo,

ik heb al eens een kitten van 15 dagen gered door hem meerdere keren per dag kittenmelk te geven die ik bij de apotheek had gekocht, maar ik werkte toen niet dus ik had behoorlijk wat tijd om aan hem te besteden. Ik denk dat je hem kunt redden, maar het is aan jou om te zien, zoals Pierrot zegt, het hangt allemaal af van de tijd die je aan dit dier kunt besteden.

Ik hoop van harte dat als je hem houdt, hij erdoor komt


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.