Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Onderzoek naar Semintra

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Véronique
6 berichten
véronique fr
Hallo, ik ben op zoek naar semintra 4mg voor mijn kat. Ik heb geprobeerd hem benazepril te geven dat dezelfde effecten heeft als semintra, maar mijn kat verdroeg de molecule niet.
Véronique
6 berichten
véronique fr
Hallo, ik ben in het noorden in de buurt van Lille. Ik stuur u morgen om 9 uur een e-mail, dat zal makkelijker zijn om te communiceren (controleer uw spam als u mijn e-mail niet kunt vinden). Hartelijk dank. Een fijne dag verder.
Orianne
2 berichten
orianne fr
Bonjour, il y a t-il encore un flacon de disponible svp ? Merci
marie ange
5 berichten
marie ange fr
Bonjour ChristianeAvez-vous toujours du Semintra disponible ?Merci
christianne
2 berichten
christianne fr
Hélas non! je suis désolée, je ne peux que vous adresser à pharmacy4pets ils ont des 30 ml disponibles. Bon courage.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.