Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Nieuwe kat + hond voorstellen

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Marine
1 berichten
marine fr
Hallo, Ik heb een kat van 6 jaar die heel aanhankelijk en vriendelijk is. Gisteren vond ik een klein katje dat naar een vereniging is gegaan, maar ik twijfel of ik het moet nemen. Het probleem is dat ik in de toekomst ga samenwonen met mijn vriend, maar hij heeft een hond die niet van katten houdt. Deze nieuwe kat zou de introductie en samenwerking van kat en hond kunnen bemoeilijken. Heeft u advies voor mij over dit onderwerp? Kan het nemen van een nieuwe kat een obstakel zijn voor de samenwerking met de hond? Zou hij zich bedreigd kunnen voelen met twee katten op zijn gebied? Hoe kunnen we ze succesvol laten samenleven? Bedankt voor uw hulp, Fijne dag verder.
Céline
85 berichten
céline fr
Hallo Marine,Ik adviseer u deze blogartikelen over de samenleving van hond en kat of de samenleving van twee katten te lezen:https://www.zoomalia.com/blog/article/cohabitation-chien-et-chat-conseils-experts.htmlhttps://www.zoomalia.com/blog/article/comment-faire-cohabiter-deux-chats-conseils-experts.htmlMet vriendelijke groeten,Céline van Zoomalia.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.