Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Nierfalen

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
FLORENCE
4 berichten
florence fr
Kan mijn 15-jarige poes met nierfalen de natvoer in saus van OPTIMUS eten? De dierenarts heeft mij speciale zakjes voor katten met nierfalen gegeven, maar ze eet ze niet.
Véronique
6 berichten
véronique fr
Goedenavond, ik zou zeggen dat dat wel kan, ongeacht het merk. Mijn kat eet zakjes voer in saus, hij weigert consequent het speciale "nierfalen" voedsel, maar u kunt altijd uw dierenarts om advies vragen over de Optimus zakjes om zeker te zijn. Veel succes met uw poesje.
FLORENCE
4 berichten
florence fr
Bedankt voor uw antwoord.
Véronique
6 berichten
véronique fr
Gaat u gang. Persoonlijk geef ik mijn kat, die een nierinsufficiëntie heeft, verschillende merken voedselzakjes. Ik kies voor zakjes met kipsmaak of vissmaak en ik vermijd die met rundvlees omdat deze vaak het minst "verteerbaar" zijn voor onze kleine katachtigen. U kunt misschien ook proberen om haar voer te geven dat dichter bij hun natuurlijke voedingspatroon ligt (zoals barf of prey model) als ze daarin geïnteresseerd is. Fijne avond.
FLORENCE
4 berichten
florence fr
Is zijn nierfalen al lang geleden vastgesteld? Hoe oud is hij?
Véronique
6 berichten
véronique fr
Bisounou is vorig jaar april 17 jaar geworden, zijn nierfalen is in 2020 gediagnosticeerd en destijds had mijn dierenarts me verteld dat hij ongeveer maximaal 1 jaar kon volhouden met de behandeling semintra die op het moment van detectie van de ziekte in gang was gezet. Mijn Bibou heeft alle prognoses verslagen maar de afgelaste weken is zijn toestand verslechterd door de nationale onderbreking van semintra. Ik heb hem benazepril gegeven maar hij kon de stof niet verdragen dus elke extra dag is een kleine overwinning!! Ik hoop dat het ook goed zal gaan met uw poesje.
FLORENCE
4 berichten
florence fr
Mijn dierenarts heeft me telmisartan 40mg voorgeschreven (equivalent van semintra) dat de apotheek voor mij herverpakt in 4mg. Bedankt voor jullie informatie en veel succes.
Véronique
6 berichten
véronique fr
Alstublieft. Succes ook.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.