Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Neon, warm licht

90% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
christian
1 berichten
christian fr
Ik heb een aquarium van 1m20xh050 L047 met 2 TUBES van 30W, is dat voldoende? Bedankt, Christian
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren de combinatie van een speciale Plant neon en een Amazon Day om een iets helderder licht te krijgen.De Plant neon wordt achterin geplaatst en de Amazon Day aan de voorkant.Hieronder vindt u de links naar de productpagina's:https://www.zoomalia.com/animalerie/neon-trocal-t5-special-plant-p-15517.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/neon-trocal-amazon-day-t5-p-15518.htmlMet vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
luce
1 berichten
luce fr
Hallo, Kunt u mij vertellen of de TROCAL-PLANT 18 w, 59cm past bij de GLOMAT 1x20W ballast? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous ne pouvons pas vous conseiller d'assembler deux marques différentes. Cordialement, Sandy de Zoomalia
Eric
1 berichten
eric fr
BonjourLe tube T8 TROCAL-PLANT 30W de DENNERLE est donné pour 15000 h .Est-ce la durée de vie du tube ou la durée d'utilisation ?Cordialement.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Il s'agit d'une durée de vie. Il est cependant recommandé de changer les néons tous les ans, même si ils fonctionnent encore? Cordialement, Sandy de Zoomalia
david
2 berichten
david fr
Ik heb 4 neonlampen nodig voor mijn aquarium van 1 meter vijftig lang en 50 cm hoog. Kan ik 4 Trocal De Luxe Special Plant warm licht neonlampen plaatsen, of moet ik verschillende neonlampen gebruiken, omdat ik vooral mijn planten wil laten groeien. Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Nous pouvons vous conseiller de mettre au moins un néon lumière du jour avec vos néons spécial plantes. Cordialement, Sandy de Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.