Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Dennerle Nano Garnalengrind, wit Sunda

92% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
rosemary
6 berichten
rosemary fr
Moet dit zand gespoeld worden? Ik heb een nano van 19 liter en ik zou graag een helling willen maken, hoeveel zakken zou ik nodig hebben, bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit hangt af van de afmetingen van uw aquarium en de gewenste dikte. U zult minimaal twee zakken moeten rekenen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
massimiliano
1 berichten
massimiliano fr
Is dit zand echt wit of grijs?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De granen zijn wit en grijs. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Cindy
2 berichten
cindy fr
Hallo, ik wilde weten, voor een aquarium van 43cmx26cm en een gewenste zandhoogte van 4-5cm, zou ik 2 of 3 zakken nodig hebben? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,U heeft tussen de 3 en 4 zakken nodig om een hoogte van 4 tot 5 cm te bereiken.Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.