Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Muilband met gaasgedeelte, Nylon

74% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Catherine
1 berichten
catherine fr
Hallo, ik heb een Cane Corso van 18 maanden. Welke maat muilkorf moet ik nemen? Bedankt voor uw antwoord.
Florian
1 berichten
florian fr
BonjourJ'ai un basset artésien quelle taille pour le muselière ?merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Pour choisir le bon modèle, il vous faut mesurer le tour de museau et de cou de votre chien et vous référer au tableau de la fiche produit.
Cordialement,
Christelle de Zoomalia
Alicia
1 berichten
alicia fr

Welk ras of kruising is deze hond, die ook poseert voor andere producten, zoals een muilkorf met raster en een tuig? Ik heb een soortgelijke hond geadopteerd van het asiel, zonder de afkomst te kennen; men veronderstelt dat het een brindle Galgo/Herder is. Bedankt voor uw antwoord! Met vriendelijke groeten, Alicia
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Nous ne pouvons malheureusement pas vous aider car les photos de notre site sont celles de notre fournisseur. Néanmoins, nous vous encourageons à aller voir un vétérinaire qui pourra certainement vous donner plus d'informations que nous sur votre chien. Bon courage.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
patrick
1 berichten
patrick fr
Ik heb een Cane Corso van 6 maanden en ik zou graag een muilkorf willen omdat mijn hond alle honden uitwerpselen eet. Ik zou graag informatie willen over muilkorven, alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Cette muselière conviendra pour votre cane corso en taille S - M.

Cordialement,
L'équipe de Zoomalia.
Alexandra
2 berichten
alexandra fr
Hallo! Mijn hond is niet echt gevaarlijk, maar wanneer we sommige mannetjes tegenkomen, is er geen houden meer aan. En we weten niet wat er kan gebeuren als we hem per ongeluk loslaten. Daarom hebben we aan een muilkorf gedacht! Maar er is zo'n grote keuze, we vinden onze weg niet. Wat adviseert u?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

La muselière est une bonne idée pour débuter, mais aura comme seul effet d'éviter les morsures mais pas l'attaque.

Je vous met le lien sur la page des muselières, optez pour une rigide et la taille en fonction de la race de votre chien.

https://www.zoomalia.com/animalerie/museliere-chien-c-694-1.html

Sachez qu'il existe également des colliers de dressage qui seront plus répréhensibles pour votre chien.

https://www.zoomalia.com/animalerie/collier-de-dressage-pour-chien-c-214-1.html

Vous avez en plus de ces "outils" de dressage des comportementalistes canins qui pourrons voir votre animal et vous conseillez.

Cordialement,

L'équipe de Zoomalia.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.