Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies MP Labo Glycosane Ondersteuning van gewrichten

91% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
pauline
2 berichten
pauline fr
Hallo, bevatten deze capsules olie die ik over de brokjes kan sprenkelen of is het poeder? Mijn teef weigert namelijk elke behandeling, of het nu aantrekkelijk is of niet, alleen het legen van oliecapsules werkt en het is voor mij ingewikkeld om haar elke dag te 'traumatiseren' door geforceerd doorslikken omdat ze daarna altijd bang is als ik haar roep voor iets anders. Op te merken is dat ze elke pil of onbekende substantie detecteert, zelfs in gehakt, kaas, enz... Bij voorbaat dank.
Vanessa
1 berichten
vanessa fr
Hallo, Ja, de capsules van Glycosane bevatten poeder. Ik heb niet hetzelfde probleem als uw hond, de mijne slikt alle tabletten voor haar gezondheid. Open de capsules en meng met een geklutst ei of tonijn uit blik gekookt in water, niet die met olie. Anders probeer het besprenkelen met zalmolie en het Glycosane-poeder.
pauline
2 berichten
pauline fr
Bedankt voor uw reactie, ik neem uw ideeën over!
Jacqueline
1 berichten
jacqueline fr
kan ik het geven aan een puppy van 5 maanden die problemen lijkt te hebben met een heup? Bedankt

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.