Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Krabmeubel voor aan de wand ZOLIA Hooky

94% van klanten

bevelen dit product aan

11 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Betty
1 berichten
betty fr
Bonjour, juste une petite question j'ai 2 maincoons, est-ce que c'est assez solide ?
MICHEL
1 berichten
michel fr
Bonjour, J'ai 2 Ragdolls dont un beau mâle de près de 8Kg...Et c'est vrai qu'au début on pensait que ça n'irait pas pour notre "gros Bébé", mais ça semble tenir...Conseil de bricoleur : visez bien solidement l'embase et utilisez des chevilles de bonnes qualités, c'est la clé de la stabilité et du maintient de ce produit -)
Amandine
1 berichten
amandine fr
Hallo, als u het aan de muur bevestigt met molly pluggen dan houdt het zeer zeker heel goed! Onze 3 katten hebben nooit problemen gehad!
Catherine
1 berichten
catherine fr
Ik dank u voor uw antwoorden. Met vriendelijke groet
Emily
1 berichten
emily fr
Hallo, alles is in lichtgrijze kleur met houtachtige tinten
Stephanie
1 berichten
stephanie fr
Hallo Catherine, de kleur is lichtgrijs, we zouden zeggen op een RAL-kleurenwaaier RAL7035 :)
sun
3 berichten
sun fr
Hallo, hoe zit het met de artikelen, moeten ze nog in elkaar gezet worden of zijn ze al gemonteerd?
Angèle
2 berichten
angèle fr
Ze moeten zelf gemonteerd worden, de handleiding is eenvoudig, het zijn enkel schroeven die erin moeten
martine
1 berichten
martine fr
Ik ben mijn kat kwijt, maar als u wilt, verkoop ik u de mijne die bijna nieuw en al gemonteerd zijn 0601765851
sun
3 berichten
sun fr
Bedankt voor uw antwoorden, het is alleen dat mijn verhuizing vertraging heeft opgelopen en ik moet dingen opslaan. Fijn weekend!
Valentine
1 berichten
valentine fr
Hallo, om welk hout gaat het? Waar komt het vandaan? Bedankt
Angèle
2 berichten
angèle fr
Aucune indication

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.