Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kattenmand Minou beige

85% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Francoise
2 berichten
francoise fr
super mooi praktisch maar niet erg groot maar voor mij is het een kitten maar hij komt in een doos aan huilen te klein hij heeft zijn vorm niet teruggekregen jammer en ook de onderkant is erg licht en de bodem ...... misschien herzien ..... en een klein kussentje toevoegen ???,,,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Buenos días,

Efectivamente, hay dos tamaños y por el momento el tamaño grande no está disponible en stock y no hay una fecha de reaprovisionamiento.

De ahí que usted no vea la información en la página web.

Atentamente,

Belen de Zoomalia
Simone
3 berichten
simone fr
Bonjour, ce panier convient-il pour un Ragdoll (donc un grand gabarit)?Merci
nadia
1 berichten
nadia fr
pouvez vous me donner les dimension du produit lxLxh
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Les dimensions sont précisées dans les références des 2 produits. 35 × 26 × 41 cm ou 41 × 30 × 50 cm Cordialement, Madeline de Zoomalia
Marie-Christine
1 berichten
marie-christine fr
Hallo!Kunt u mij de lengte van het product specificeren:De breedte :De hoogte :Dank u voor uw antwoord. Met vriendelijke groet, Marie-Christine

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.