Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Mijn vechter wordt wit

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
ROMANE
2 berichten
romane fr
Hallo, ik heb al anderhalf jaar een mannelijke Siamese vechtvis. Zijn aquarium is uitgerust met een filter, verwarming, het water is gemengd met waterconditioner en een waterverhelderaar, en het heeft een inhoud van 15L. Hij eet nu al een week niet, heeft ademhalingsmoeilijkheden, blijft constant op de bodem, beweegt niet meer en tot slot wordt zijn hoofd geleidelijk witter... Help me alsjeblieft... Ik zou graag een voor en na foto willen plaatsen, maar het lukt me niet.
Céline
85 berichten
céline fr
Hallo Romane,

Ik kan u alleen maar aanraden om contact op te nemen met een dierenarts. Hier is een informatief blogartikel over veelvoorkomende ziekten bij vissen + gerelateerde artikelen om te raadplegen (als dat kan helpen begrijpen wat er aan de hand is).

https://www.zoomalia.com/blog/article/maladies-courantes-poissons-aquarium.html

Met vriendelijke groet,

Céline van Zoomalia
ROMANE
2 berichten
romane fr
Ik heb producten bij jullie besteld en ontvangen, waaronder eSha 2000 en eSha ndx, kan ik deze twee combineren??

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.