Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

mijn valkparkiet

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
marion
5 berichten
marion fr


Ik heb een valkparkiet en ik zou graag willen weten hoe ik hem kan laten praten

tina
6 berichten
tina fr

Ik heb in het verleden een valkparkiet gehad en ik moet zeggen dat hij uit zichzelf begon te praten zonder dat ik er moeite voor deed. Ik heb op websites gelezen dat om het leren te bevorderen, je niet moet aarzelen om gebaren en woorden te associëren met beloningen voor de vogel. Een werk van lange adem ;)

marion
5 berichten
marion fr

bedankt houd me op de hoogte als je meer informatie hebt

tina
6 berichten
tina fr

de rien!

Heb je foto's van die van jou? Ik ben altijd nieuwsgierig

marion
5 berichten
marion fr

Hij heet Pixel en als ik thuiskom van school schreeuwt hij om met mij mee te komen, dus neem ik hem bij me tijdens het maken van mijn huiswerk  

tina
6 berichten
tina fr

Echt te schattig ^^ En hij ziet er bovendien gezond uit!

marion
5 berichten
marion fr

ja het gaat goed, hij brengt zijn tijd door met zingen en als we muziek opzetten en hij vindt het leuk, danst hij

tina
6 berichten
tina fr

heb je spullen gevonden om hem te leren praten?

marion
5 berichten
marion fr

maar ik verlies de hoop niet


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.