Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

mijn portemonnee

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
carmela
3 berichten
carmela fr
hoe moet ik mijn portemonnee gebruiken? ik heb een bestelling en op het moment dat ik die bevestig, kan ik nergens aangeven dat ik het wil aftrekken. bedankt voor uw antwoord
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Ik slaag er niet in om mijn portemonnee te gebruiken
Thomas
6 berichten
thomas fr
Neem contact op met de ondersteuning, dat gaat sneller!
Hélène
2 berichten
hélène fr
Hallo Carmela,De portemonnee maakt integraal deel uit van uw betaalmiddelen, en het bedrag ervan kan volledig of gedeeltelijk gebruikt worden zoals u wenst.Om deze tegoed te gebruiken, hoeft u alleen maar een nieuwe bestelling te plaatsen en op "Portemonnee: ...€ - Aftrekken van mijn bestelling" te klikken, voordat u uw betaalmethode bevestigt.Ik sta tot uw beschikking voor alle verdere informatie.Tot binnenkort,Hélène van Zoomalia.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.