Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Matrix anti-nitraten

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jérémy
155 berichten
jérémy fr
Hallo, over welk product heeft u het precies: de Seachem Matrix of de Seachem De*Nitrate? De Matrix is vooral bedoeld voor goede biologische filtratie en helpt daardoor bij het verminderen van ammoniak en nitrieten. 1 liter kan behandelen tot 800 liter water. Maar hoe meer u kunt gebruiken, des te beter is het, in een netzak of filtermand, en zelfs meerdere. Ik gebruik het zelf. Wat de Seachem De*Nitrate betreft, is het net zoals Matrix bedoeld voor biologische filtratie, maar het verlaagt ook het nitraatgehalte. Kijk hoe hoog uw nitraatwaarden zijn om te bepalen of het nuttig is of niet, want ik geloof dat het veel duurder is. Bovendien moet u het gebruiken in een filter met een maximale stroom van 200 liter per uur om effectief te zijn. Als het meer is, moet u de Matrix nemen. 500 ml De*Nitrate behandelt 100 tot 200 liter, afhankelijk van de nitraatwaarden. Met vriendelijke groet, Jérémy
SANDRINE
2 berichten
sandrine fr
Hallo, Bedankt voor uw reactie en al deze verduidelijkingen. Met vriendelijke groeten, Sandrine Co
Jérémy
155 berichten
jérémy fr
Graag gedaan. Het is daarvoor bedoeld. Veel plezier met uw aquariumhobby en geniet ervan. Met vriendelijke groeten, Jérémy

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.