Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Draagtas en mandje in één

98% van klanten

bevelen dit product aan

20 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Christine
1 berichten
christine fr
Hallo, ik heb twee chihuahua's van 2 kg, welke maat mand raadt u aan? Moet ik maat M nemen, bedankt.
Peggy
1 berichten
peggy fr
Goedenavond. Krijgen jullie nog shoppers zoals deze in maat M en in de kleur zwart? Kunnen er 2 chihuahuas in? ..elk minder dan 2kg
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De zwarte shopper is momenteel in nabestelling, we verwachten deze volgende week binnen te krijgen. Wat betreft uw chihuahuas, beide zouden erin moeten passen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
ANNE
1 berichten
anne fr
Hallo,Mijn kat weegt 5 kg, welke maat raadt u aan, S of M?Bedankt
Catherine
1 berichten
catherine fr
Is deze tas geschikt voor een shih tzu van 6 kg en welke maat moet ik nemen, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren maat M voor uw dier. Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
marie
1 berichten
marie fr
Hallo, ik heb 2 kleine hondjes van ongeveer 2kg elk, kan ik ze samen in deze mand voor in de auto zetten met natuurlijk een koppelstuk voor de riem om 2 bevestigingen te hebben?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, u heeft inderdaad een tas nodig die groot genoeg is voor uw 2 honden en zeker ook een koppelstuk voor de riem. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Aline
1 berichten
aline fr
Hallo, is maat S geschikt voor een Westie? Zo nee, zal maat M binnenkort op voorraad zijn? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u aan uw hond op te meten om de juiste maat tas te kiezen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
isabelle
1 berichten
isabelle fr
Bestaat deze mand-tas ook in maat L? Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas hebben wij deze tas niet in maat L beschikbaar. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Cécile
21 berichten
cécile fr
kan het gebruikt worden voor 1 fret, zo ja, welke maat zou u aanbevelen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden u aan uw fret op te meten zodat u deze kunt vergelijken met de afmetingen van de tassen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
ariane
1 berichten
ariane fr
Maximaal gewicht van de hond die in deze mand kan reizen? Bedankt....
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het maximaal gewicht is 10-12kg voor de grote Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
Nathalie
1 berichten
nathalie fr
Goedenavond, Ik ga binnenkort een yorkshire adopteren, de fokker zei dat hij als volwassene ongeveer 2,5 kg zal wegen. Kunt u mij alstublieft helpen met de keuze van de maat van de tas, als ik voor M kies, zal die dan te groot zijn?? Ik kijk uit naar uw antwoord, fijne avond.Nat.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren maat S. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
NELLY
1 berichten
nelly fr
goeiemorgenwij adopteren een Maltezer puppy, deze tas lijkt me ideaal voor vervoer. is het echter ook geschikt voor een volwassen Bichon?Bedankt alvast
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden u aan om uw hond op te meten en vervolgens zijn afmetingen te vergelijken met die van de tas. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.