Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

licht van mijn aquarium

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
sylvie
16 berichten
sylvie fr


hoe weet je of het aan de neon of het systeem ligt, want zodra ik de stroom voor de neon inschakel, gaat deze uit, wat kan ik doen?

bedankt

franck
233 berichten
franck fr

hallo heb je geprobeerd je neon op een ander stopcontact aan te sluiten? heb je gedacht aan het vervangen van de starter? of misschien is de neon zelf gewoon dood

sylvie
16 berichten
sylvie fr

Ik kan de neonlampen niet op een andere strip aansluiten omdat ze niet de goede lengte hebben, maar bij Truffault zeiden ze dat de strip defect is omdat mijn neonlampen goed lijken. Wat denk je?

Anders, als ik vandaag mijn pomp en mijn verwarming, die ook kapot is, vervang, kan ik dan vandaag vissen introduceren? Dat zou me een extra rit besparen.

Alvast bedankt

franck
233 berichten
franck fr

ik zie dat je echt hulp nodig hebt hier is mijn nummer 06.24.03.11.79 bel me en leg me alles uit wat er niet goed gaat in je aquarium


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.