Leveringsprobleem
3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
1 berichten
olivier
Goedemiddag, ik zou graag een gedeeltelijke terugbetaling willen aanvragen van de verzendkosten voor mijn laatste bestelling. Ik heb €13 aan bezorgkosten betaald voor thuislevering, maar de bezorger is niet langsgekomen en heeft mijn pakket direct in een afhaalpunt achtergelaten. Ik ben het beu dat bezorgers hun werk niet goed doen. Kan ik rekenen op een terugbetaling van een deel van de verzendkosten? Met vriendelijke groet,
221 berichten
zoomalia
Hallo, Ik heb uw opmerking gelezen en wil u daarvoor bedanken. Om u een oplossing te bieden, nodig ik u uit om een contactformulier in te vullen en foto's mee te sturen volgens de volgende stappen: - log in op uw Zoomalia-dashboard - klik op "Bekijk al mijn bestellingen" - kies de betreffende bestelling en klik op "Klantenservice" en daarna "bestellingen" - selecteer "Ik heb een ander incident" - kies het thema dat overeenkomt met uw verzoek en klik dan op "contact opnemen" Zodra wij uw volledige verzoek hebben ontvangen, zullen we zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Fijne dag voor u en uw huisdieren. Tot snel, Nathalie van Zoomalia
1 berichten
severine
Hallo Ik wacht op een terugbetaling van een geannuleerde bestelling Tot op heden nog niets ontvangenMet vriendelijke groet
221 berichten
zoomalia
Hallo,Ik vind het erg vervelend voor dit ongemak.Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op uw account:- Mijn account- Bekijk al mijn bestellingen- KlantenserviceOnze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing bieden zodra zij uw verzoek ontvangen hebben.Fijne dag, Coralie van Zoomalia