Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

levering van brokken

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
catherine
1 berichten
catherine fr
Zou u kunnen antwoorden op mijn vragen met betrekking tot mijn bestelling van kattenvoer die dateert van 25 mei?? geen nieuws, de traceerfunctie werkt niet!! helemaal niet serieus, uw bedrijf ik ben niet klaar om opnieuw bij u te bestellen!! bovendien wordt er niet opgenomen als ik bel!!Mevr. SCHAFER
Zoomalia
222 berichten
zoomalia fr
Hallo Catherine,Ik dank u voor uw bericht.Door uw bericht kon ik uw dossier raadplegen.Ik heb daarom een onderzoek geopend bij de vervoerder en onze logistieke dienst om uw pakket te geolocaliseren.Ik heb u tegelijkertijd een verklarende e-mail gestuurd.We blijven in contact, tot binnenkort.Amandine van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.