Levering kattenbrokken
Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
221 berichten
zoomalia
Hallo Danielle,
Het spijt me voor dit ongemak.
Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op uw account:
- Mijn account
- Bekijk al mijn bestellingen
- Klantendienst
Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing bieden bij ontvangst van uw verzoek.
Fijne dag,
Coralie van Zoomalia
Het spijt me voor dit ongemak.
Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op uw account:
- Mijn account
- Bekijk al mijn bestellingen
- Klantendienst
Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing bieden bij ontvangst van uw verzoek.
Fijne dag,
Coralie van Zoomalia