Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

lek filter tetratec

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
TOMMY
2 berichten
tommy fr


Hallo, ik heb net een tetratec ex600 filter gekocht voor de prijs van 69 euro en tijdens het installeren van de pomp merk ik een lek dat uit de bak komt waar de kleppen zitten, dus ik leeg het water, zorg ervoor dat ik alles goed heb vergrendeld, plaats het filter terug en daar is het lek weer na 10 minuten.. het product is dus defect.

 

Ik heb de Zen garantie genomen, hoe gaat het met de retourzending?

Ik heb de algemene verkoopvoorwaarden gezien met betrekking tot de retourkosten voor mijn rekening, maar stel me gerust, zoomalia vergoedt toch wel de retourkosten? Want het is toch niet mijn fout als ik een product verkoop dat lekt...

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Tommy,

ik heb ooit een probleem gehad met een apparaat na een probleem met de vervoerder van destijds, ik heb het nodige gedaan bij zoomalia en na 2 maanden was alles weer in orde (inderdaad, je hebt de goedkeuring van de leverancier nodig); als je vindt dat het lang duurt, staat niets je in de weg om te proberen de vertegenwoordigers van het merk te vinden.

Nogmaals, ik zeg je dat het voor bepaalde apparatuur beter is om te kopen van merken die bekend staan om hun betrouwbaarheid (zelfs als het iets duurder is).

Aquaristisch.

 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.