Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Tube LED Retroled Bright / WIT Vervangelement T5 / T8

86% van klanten

bevelen dit product aan

29 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
CYRILLE
1 berichten
cyrille fr
Hallo, ik wil de 2 buizen van 54 watt (115 mm) op mijn armatuur vervangen door dit model terwijl ik de armatuur behoud, welke ref moet ik nemen Ref. 87386?
Michel
470 berichten
michel fr
Seule la longueur compte. Ref 87386.Michel
laurent
1 berichten
laurent fr
Hallo allemaal, ik heb 2 hangende lichtbalken origineel aan mijn Osaka aquarium bevestigd, elk met 2 T5 2x24w 550 mm fluorescentielampen, en de lichtbalk heeft een ingebouwde elektronische ballast. Na een mislukte vervanging van de T5 fluorescentielampen met T5 ledlampen van het merk Arcadia Freshwater Pro, kom ik naar jullie toe om te vragen welke T5 ledlampen compatibel zouden zijn met mijn lichtbalk alstublieft.
Michel
470 berichten
michel fr
Hallo Fluval, aangezien dit de fabrikant van het aquarium is. Anders moet het voorschakelapparaat worden verwijderd en alleen de steunen worden gebruikt. Michel
julie
3 berichten
julie fr
Hallo, ik ben bezig mijn aquarium met deze buis om te bouwen naar een aquaterrarium voor waterschildpadden. Ik wil er graag een mini plantenmuur in installeren. Denkt u dat deze buis voldoende kan zijn voor niet-waterplanten of moet ik per se kiezen voor een horticultuurbuis? Hartelijk dank voor uw antwoord :) Julie
Charles-Eric
1 berichten
charles-eric fr
Hallo, ik heb 2 Tube LED Retroled Bright / Wit in mijn 600 liter aquarium. Ik moet elke maand de planten bijknippen (wat elke keer een grote kom vol is). Uw situatie is wellicht enigszins anders, maar ik denk dat voor uw plantenmuur de tuinbouwtube niet strikt noodzakelijk is (tenzij de prijs aantrekkelijker is).
JEAN LUC
1 berichten
jean luc fr
Goedendag, ik moet mijn 2 T5-buizen van 54 watt vervangen met een lengte van 1150 mm, hoeveel led-buizen heb ik nodig en van welk vermogen. Bedankt alvast voor uw antwoord. Fijne dag nog. Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet twee buizen van 100cm (ref 69856) nemen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Jérémy
1 berichten
jérémy fr
Hallo,Ik wil mijn nieuwe aquarium van 360L (dat beplant zal zijn) uitrusten met LED-verlichting, kunt u mij vertellen hoeveel LUX ik nodig heb (en dus hoeveel lampen)?Dank u,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een enkele RetroLed zal voldoende zijn voor uw aquarium, de kracht zal afhangen van de grootte ervan. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
MICHÈLE
2 berichten
michÈle fr
Hallo, welke maat voor een juwel van 100cm breed?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet een maat nemen die kleiner is dan de lengte van de bak, dus 90cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Sébastien
4 berichten
sébastien fr
Hallo,Ik heb een roma 240l van fluval met twee TL-buizen van 107 cm 42 inchWelke referenties moet ik nemen in Retro LED? Wat is het verschil met het product LED X-Change Tubes T8 / T5 aanpasbaar?Bedankt voor uw antwoorden
Jacques
1 berichten
jacques fr
Hallo, ik zou graag willen overstappen op led-neon. Wat zou u mij aanbevelen voor LIDO 120 neon T5 2x24V van 438 mm
Guillaume
1 berichten
guillaume fr
Hallo, hoeveel buizen zitten er in het pakket retro led bright van 120 cm?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er is een buis. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
MELANIE
2 berichten
melanie fr
Bedankt voor uw reactie. Aangezien mijn aquarium natuurlijke planten heeft, welke referentie moet ik dan nemen? Bright, color of combi!!!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, U kunt kiezen voor een Bright ramp + een Color ramp ofwel een of twee Combi rampen, afhankelijk van het aantal beschikbare plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
MELANIE
2 berichten
melanie fr
Hallo,Mijn lichtbalk van 895 mm op een Aquatlantis-aquarium werkt niet meer. Aangezien ik deze huidige lichtbalk ga verwijderen, zou ik graag willen weten of de RetroLED past op mijn aquarium?Zo niet, welk product zou u mij aanraden?Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Les références conseillées sont les suivantes : réf 69855 dans la gamme Bright, réf 70133 dans la gamme Color et réf 70140 dans la gamme Combi. Cordialement, L'équipe Zoomalia
katia
1 berichten
katia fr
hallo, welke maat moet ik kiezen mijn huidige buizen zijn 438mm (juwel lido 120) dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U dient referentie 69852 te nemen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
brigitte
4 berichten
brigitte fr
Moet het voedsel veranderd worden? Of volstaat het om de adapter te plaatsen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij bevestigen u dat alle Retroled buizen worden geleverd met een transformator. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
frutos
4 berichten
frutos fr
Hallo, hoeveel watt verbruikt de buis 69858 in 150cm? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het 150cm verbruikt 58W. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
frutos
4 berichten
frutos fr
hallo, voordat ik een keuze maak, zou ik graag het exacte verbruik van de buis 69858 willen weten, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De witte buis van 150cm (ref 69858) heeft een verbruik van 25w (een besparing van 57% vergeleken met een klassieke neonbuis) Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
frutos
4 berichten
frutos fr
Hallo, de tube 69858RETROLED BRIGHT 150CM heeft hoeveel lumen en is deze verkrijgbaar in meerkleurig, alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Goedendag,

Deze maat zal niet beschikbaar zijn in combi (color + bright) maar alleen in color: https://www.zoomalia.com/animalerie/retroled-t8-et-j-t5-color-couleur-p-30804.html

Wat betreft de hoeveelheid lumens, hier zijn de gegevens die door de fabrikant zijn doorgegeven:
- Voor 10w, in het wit: LUX 834 /KELVIN 7550

De lumens zijn sterk afhankelijk van de manier waarop ze worden gemeten (volledige omwenteling van de buis, alleen directe verlichting, ...). De metingen zijn gemaakt op 42cm van de buis om het gebruik in een aquarium met een hoogte van 40cm te simuleren.

Met vriendelijke groeten,

Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.