Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Drukfilter Laguna Pressure Flo

90% van klanten

bevelen dit product aan

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
jean jacques
1 berichten
jean jacques fr
hallo, ik heb al 5 jaar een PF 5000 pomp en 5 dagen geleden is deze kortgesloten. Is het mogelijk om als reserveonderdeel alleen het bovenste gedeelte te krijgen waar de componenten en de UV-lamp zich bevinden? Waar kan ik deze onderdelen vinden. Ik kijk uit naar een snel antwoord, met oprechte groeten
Alain
1 berichten
alain fr
Zou u mij de afmetingen van de Power-Flo 5000 bak kunnen doorgeven?Is de pomp inbegrepen in het pakket?Zo nee, welk model onderdompelpomp voor een vijver van 6000l
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, de Pressure-Flo 5000 heeft een diameter van 28,5 cm en een hoogte van 51 cm. Hij wordt niet geleverd met de pomp, de ideale pompen voor een vijver van 6000l zijn de Powerjet 3500 (vijver tot 6800 L) of de Powerjet 4500 (tot 9800 L). Met vriendelijke groeten, Frédéric

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.