Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Kroket

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Mauricette
1 berichten
mauricette fr
Hallo, welke brokken kan ik geven aan mijn kruising husky-labrador van 7 maanden oud en 33kg alstublieft, dank u.
DOMINIQUE
5 berichten
dominique fr

Hallo, ik zou u geneigd zijn HILL'S aan te bevelen. Deze brokjes zijn op Zoomalia goedkoper dan op veel andere sites die ik heb bezocht. Let op als uw hond gesteriliseerd is. Maak niet dezelfde fout die ik heb gemaakt. Ik heb een kleine dwergspaniël vlinderhond, en aanvankelijk dacht ik dat ik haar zelf wel kon stabiliseren zonder over te gaan op light brokken; het leek me dat het geven van light brokken haar beroven zou zijn, maar dat was een verkeerde gedachte. Ik moest toegeven dat ik moest overstappen op deze lichtere brokken.

Ik heb VIRBAC W1 en W2 voor honden die neiging hebben tot overgewicht geprobeerd, maar dat werkte helemaal niet; ze had een erg sterke geur uit haar bek - een grove fout van mijn kant want ze kwam aan. Integendeel, ze kwam aan, ondanks dat ik de porties verkleinde, het hielp niets, en ik wilde de porties niet blijven verminderen vanwege een gebrek aan voeding, en ze rook sterk uit haar bek.

Ik ben overgestapt op HILL'S voor mini en Toy gesteriliseerde honden, die verlaagd zijn in vet en vooral kip bevatten (en bovendien door het verminderde vet kan ze er meer van eten), nee tegen varkensvlees zoals bij VIRBAC en ik denk dat het varkensvlees die adem veroorzaakte, dat is slechts mijn mening. Ik ben niet zo lang geleden begonnen met deze HILL'S brokken, en het is nu een week sinds de overgang is voltooid en zij alleen deze HILL'S eet.

Tot nu toe merk ik dat ze niet meer uit haar bek ruikt zoals eerst, een beetje maar veel minder.

Allereerst vertrouw ik het persoonlijk niet wanneer wordt gezegd dat dezelfde brok geschikt is voor elk type hond - de mini's, de mediums en de grote. Ik heb gekeken naar deze HILL'S brokken voor MINI en MEDIUM honden die toch hetzelfde zijn, maar in de beschrijving van de brokken voor MEDIUM honden, zijn ze rijker aan vetten en eiwitten.

Er wordt gezegd dat eiwitten goed zijn voor honden, OK maar niet te veel en niet te weinig.

Dit alles om u te vertellen dat als u brokken koopt, koop dan brokken die passen bij de omvang van uw hond en niet dezelfde voor alle soorten honden, dat is fout - ik heb het zelf ervaren.

Persoonlijk adviseer ik u HILL'S omdat ik de anderen niet ken, en HILL'S zijn hele goede brokken met kwaliteitsingrediënten; u vindt ze voor elk type hond en alle soorten problemen.

Maak een duidelijk onderscheid tussen normale brokken of voor gecastreerde honden.

Als u meerdere merken of soorten brokken heeft die u aanspreken, vergelijk de ingrediënten van deze met elkaar.

Vraag ook advies aan uw dierenarts, maar als u ze bij ZOOMALIA koopt, betaalt u aanzienlijk minder dan bij de dierenarts.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.