Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kool cartridge voor filter NanoLife 200 Max

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Michel
470 berichten
michel fr
Hallo Dit type van cartridge wordt alleen gebruikt na een medicamentele behandeling. Michel
Léa
3 berichten
léa fr
Hallo, ik zou graag willen weten of deze cartridges problemen hebben met Japanse garnaaltjes.
Léa
3 berichten
léa fr
Dat beantwoordt mijn vraag niet, ik weet wel dat het na een behandeling wordt gebruikt, ik wil alleen weten of het problematisch is met mijn Japonica garnalen?
SOLENN
1 berichten
solenn fr
Ik gebruikte dit filter voor guppy's
Léa
3 berichten
léa fr
Ja, ik heb lohachata botia's en anderen, zoals kuhli's, guppy's, een betta, soorten kleine algeneters die de ruiten schoonmaken en 2 japonica garnalen (als dat de juiste naam is want ik weet het niet meer, transparante garnalen die minstens 1cm of iets meer zijn) maar je kunt niet zomaar elke houtskool gebruiken, ik weet niet of deze schadelijk zou kunnen zijn voor mijn garnalen

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.