Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Vogelkooi Louise 50 - H73,5 cm

75% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Nelly
1 berichten
nelly fr
Hallo, ik heb 2 bourkeparkieten, is dit een goede kooi? Of zou u iets anders aanraden?
Danièle
2 berichten
danièle fr
Hallo. Ik heb een grasparkiet, de kooi is geschikt voor hem. Hij vliegt veel en heeft voldoende ruimte om dat te doen. De kooi is breed genoeg daarvoor. Ik ken Bourkes parkieten niet, dus ik kan u daarover geen advies geven. Hij heeft zitstokken, speelgoed en vliegt van stok naar stok. Met vriendelijke groet
Ludivine
13 berichten
ludivine fr
Hallo Danièle, voor een grasparkiet is de kooi inderdaad vrij groot, zelfs voor twee, maar niet meer om hen een geschikte ruimte te bieden. Bourke parkieten, die iets groter zijn dan grasparkieten, hebben meer ruimte nodig, vooral als het op lengte aankomt, want zoals ik in mijn vorige bericht zei, zijn het vogels die eerder vliegen dan klimmen. De vraag is dan niet noodzakelijk afhankelijk van de grootte van de vogel, maar meer van zijn levenswijze. Grasparkieten daarentegen, verplaatsen zich heel veel door te klimmen, ook al houden ze ook van vliegen, vandaar het belang van het in acht nemen van de lengte van de kooi naast de hoogte. Deze kooi zou echter nog steeds geschikt kunnen zijn voor twee Bourke's, op voorwaarde dat ze regelmatig de mogelijkheid hebben om eruit te komen voor een aangename vluchtruimte. Ik hoop dat dit duidelijker was. Met vriendelijke groeten.
Danièle
2 berichten
danièle fr
Dankjewel Ludivine. Ik weet niet veel over parkieten. De parkiet die ik heb, heb ik opgevangen. Ik heb naar de eigenaar gezocht maar heb deze niet kunnen vinden, dus heb ik hem gehouden. Ik probeer het goed te doen en ik denk eraan om binnenkort een vriendinnetje voor hem te halen. Dat zal goed voor hem zijn. Bedankt voor je advies. Met vriendelijke groeten
Céline
1 berichten
céline fr
Hallo, ik heb deze kooi en eerlijk gezegd vind ik hem te klein voor twee vogels. Ik houd hem alleen als reservekooi voor het geval ik jonge kanaries moet hebben. Aanvankelijk had ik er mijn koppel kanaries in, maar ze zaten elkaar in de veren, dus toen heb ik een volière gekocht.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.