Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Papegaaienkooi ZOLIA Youyou - H 204 cm

87% van klanten

bevelen dit product aan

33 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Laurette
1 berichten
laurette fr
Hallo, is deze kooi aanpasbaar voor een koppel valkparkieten, zo niet, welke kooi zou u mij aanraden? Dank u.
Mickaël
2 berichten
mickaël fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de voerbakken bij de kooi inbegrepen zijn, en de afstand tussen elke tralies, in de volgende vraag zie ik dat jullie 1,06 cm zeggen en eerder 2 cm ?? Bedankt.
Maël
2 berichten
maël fr
Ja, 5 voerbakken inbegrepen
Enzo
1 berichten
enzo fr
Hallo, ik wilde weten of deze kooi geschikt is voor 2 halsbandparkieten? Zo niet, welke kooi zou dan de beste zijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Cette cage conviendra pour une perruche à collier. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Françoise
4 berichten
françoise fr
Hallo,Is deze kooi geschikt voor een grote Alexander?BEDANKT voor uw antwoord.Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Cette cage conviendra pour votre Grand Alexandre. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Jessica
7 berichten
jessica fr
Hallo, zou deze kooi geschikt zijn voor een valkparkiet? Bedankt, met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is geschikt voor uw valkparkiet. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Audrey
1 berichten
audrey fr
bonjour cette cage correspondrez t elle pour un perroquet gris du Gabon merci de vos réponses cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt deze kooi gebruiken voor een grijze roodstaart, vooral als hij de mogelijkheid heeft om naar buiten te gaan en de buitenzitstok te gebruiken. Voor een vogel die nooit of zeer zelden buitenkomt, raden wij een ruimere kooi aan. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Hermine
3 berichten
hermine fr
Bonjour Cage YOUYOU est marqué pour 143 euros en ce moment de solde, mais je ne peux pas commander en ce prix 143 euros.Est-ce que je peux commander deux avec les prix 143 euros?Cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, La cage Youyou qui était vendue à 143.95€ n'est malheureusement plus disponible. Il s'agissait d'un produit reconditionné. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Aurélie
1 berichten
aurélie fr
bonjour, j'essaie de passer commande pour la cage perroquet mais il me dit qu'il n'y a aucun transporteur pour ce produit :-( es ce parce que je suis de Belgique ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Ce type de produit ne peut malheureusement pas être livré en Belgique Cordialement, L'équipe Zoomalia
cedric
3 berichten
cedric fr
hallo, bezorgt u dit product ook in België? En is dit product geschikt voor een kakariki?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas kan deze kooi niet in België worden geleverd. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
cedric
3 berichten
cedric fr
est ce une bonne cage pour un kakariki ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, cette cage peut convenir à votre oiseau. Merci de vérifier la taille de ce dernier car les barreaux sont espacés de 1.8 cm .Nous vous remercions de votre confiance.Cordialement. L'Equipe Zoomalia.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
lysiane
2 berichten
lysiane fr
merci pour votre réponse je vais en commander une !
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous vous remercions pour votre message.Nous restons à votre disposition pour toutes autres questions. Cordialement, L'équipe Zoomalia
lysiane
2 berichten
lysiane fr
de kooi moet in elkaar gezet worden, hoe komt deze aan? plat pakket of simpelweg het bovenste deel op het onderste deel plaatsen, dankjewel als u dit kunt verduidelijken!
Ines
1 berichten
ines fr
Hallo, ik zou graag deze kooi willen kopen voor mijn koppel valkparkieten. Zou het geschikt zijn dat de meeste tralies verticaal zijn? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden deze kooi niet aan voor uw parkieten. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
TIMOTHE
1 berichten
timothe fr
Hallo, ik wilde weten of deze kooi geschikt is voor een tamme Jendayaparkiet (E.A.M). Bedankt, met vriendelijke groet
Benoit
1 berichten
benoit fr
De welk merk is de kooi voor de Youyou en gegarandeerd lood- en zinkvrij. Kun je dit bewijzen met een garantie. Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Cette cage est bien certifiée sans plomb.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.