Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Vogelkooi ZOLIA Téoss - H 61 cm

82% van klanten

bevelen dit product aan

12 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
ANNE MARIE
1 berichten
anne marie fr
Hallo, Ik zou graag de afmetingen van de gedemonteerde kooi willen weten, evenals het gewicht. Kan het in een grote koffer passen?
Mathieu
84 berichten
mathieu fr

Hallo, De afmetingen van de opgevouwen kooi in de doos zijn: 62 x 53,5 x 18,5 cm. Het gewicht van het product is 7,2 kg. Wij wensen u een fijne dag, Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
dominique
1 berichten
dominique fr
Bonjour, je voudrais savoir quelle baignoire utilisez-vous pour cette cage ?
Karen
1 berichten
karen fr
Hallo, is het mogelijk om een buitenbad te installeren? In plaats van een voederbak...
Quentin
1 berichten
quentin fr
Goedendag, kan er een badkuip geplaatst worden?
christelle
1 berichten
christelle fr
Hallo, waarom zo'n grote prijsstijging? Ik heb ze bij jullie gekocht toen ze 39e99 kostten. Een week geleden keek ik en ze waren gestegen naar 49 euro en iets, en vandaag naar 54 euro en iets. Is er een reden voor zo'n verhoging van het tarief? Jammer, ik zal elders moeten zoeken.
Abigaël
1 berichten
abigaël fr
Bonjour, est-ce que la peinture de cette cage est susceptible de contenir du plomb ou du zinc ?
Brigitte
48 berichten
brigitte fr
Bonjour est il obligatoire de mettre la grille du bas au sol svp?
Christelle
1 berichten
christelle fr
Non si vous souhaitez pas la mettre rien ne vous oblige
frederic
1 berichten
frederic fr
Bjr non vous n'etes pas obligé, moi personnellement je ne l'ai pas mise.
sophia
1 berichten
sophia fr
non vous n ete pas obliger de la mettre pour moi ce n est pas estetique car les oiseaux aiment allez picorez le sable qu on met dans le fond et la grille peux gener , je retire toujours les grille qui pour moi ne servent a rien , l a cage est spacieuse et tres bien pour deux a quatre oiseaux de petite tailles, oui elle est genial
VERONIQUE
3 berichten
veronique fr
Oui elle sera à plat
VERONIQUE
3 berichten
veronique fr
Ik heb het achtergrondrooster niet geplaatst, want voor mij heeft het geen nut.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.