Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies KONG Naturals premium catnip - 56g

87% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
SYLVIE
2 berichten
sylvie fr
Hallo,

Ik gebruik kattenkruid om mijn katten naar de krabpalen te lokken en ze weg te houden van mijn banken. Bij mijn 3 katten (van 4 tot 9 jaar oud) werkt het niet voor een vrouwtje dat haar gewoontes heeft.

Wat het "kalmerende" aspect betreft, ontspant kattenkruid mijn twee vrouwtjes goed en overstimuleert het mijn mannetje (iedereen is gecastreerd/gesteriliseerd vanaf de leeftijd van 6 maanden).

Ik weet niet of het verschil in gedrag gerelateerd is aan geslacht of niet... Je moet het proberen om te weten hoe je kat zou reageren. De spray heeft weinig invloed op het gedrag van mijn katten, in tegenstelling tot het kattenkruid.

Een vriendin reist met haar kat en geeft hem een tablet die haar dierenarts heeft aangeraden om hem te kalmeren, het is effectief en het is geen slaapmiddel: het is op basis van CBD, net zoals voor mensen.

Het beste is om uw dierenarts te bellen voor advies.

Goede reis voor jullie beiden.

Met vriendelijke groet
gilles
1 berichten
gilles fr
hallo allemaalik zou graag willen weten hoeveel ik moet geven aan mijn zes jaar oude kat die 4 kg weegt, hoeveel keer per week?is het gras opwekkend of kalmerend? ik heb een autorit van elf uur voor de boeg met haar en ik maak me zorgen over hoe de reis zal verlopen met vriendelijke groeten
Suzy
1 berichten
suzy fr
Persoonlijk gebruik ik het om speelgoed voor mijn katten te maken. Het is voldoende om het speelgoed terug in een ijzeren doos te doen zodat de geur weer sterker wordt. Voor de transportboxen gebruik ik de spray van hetzelfde merk. Zeer effectief
Anne
1 berichten
anne fr
Hallo Gilles,Net als Suzy gebruik ik het in kleine speeltjes. Ik doe drie of vier theelepels kruiden in een theezakje dat ik in een stoffen speeltje stop (ambachtelijke methode :D maar het voorkomt verspilling). Effectief kruid, heel euforiserend in het begin voor die van mij, hij wordt een paar minuten helemaal wild, daarna wordt het troostend, hij kan dan een goede tijd wegdromen. Er is geen wekelijkse dosering aangegeven, maar het zal zeker elf uur meegaan. Persoonlijk laat ik het in de speeltjes, ook als het aan kracht inboet en ik vernieuw het bij stressvolle situaties of verveling. Een spuitbus in de auto spuiten een uur voordat je vertrekt kan ook geen kwaad...Veel succes met deze lange reis!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.