Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies KONG speelgoed hond Extreme 3 maten - hard rubber voor energieke volwassen honden

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Dominique
16 berichten
dominique fr
Hallo, de maat XL is momenteel niet beschikbaar. Denkt u die te krijgen en wanneer? Bedankt.
BERNARD
1 berichten
bernard fr
hallo, ik heb een Franse bulldog van 8 maanden en ze bijt overal op, ze moet iets meer dan 10 kg wegen. Wat kunt u mij aanbevelen? Bovendien beschadigt ze veel, bedankt.
Valerie
1 berichten
valerie fr
Hallo, ik heb de Kong Extreme gekocht en hij is echt goed en stevig.
Evelyne
6 berichten
evelyne fr
Hallo, ik heb onlangs een kong gekocht voor mijn kleine Italiaanse windhond. Ik ben erg blij met dit speeltje. Ik gebruik het alleen als ik weg ben, het houdt hem bezig en hij vindt het geweeeeeeeldig. Ik ben er niet voor om het hem de hele tijd te geven, omdat je het met snoepjes moet vullen. Mijn recept: La Vache qui rit en zijn brokjes erin. Er zijn verschillende recepten. Voor het knagen en de tandgroei van mijn schatje, heb ik kalfshoeven en hertengeweien genomen, hij vindt het leuk en blijft van het huismeubilair af. Ik heb ook speelgoed gekocht zodat hij iets te doen heeft
Anne
2 berichten
anne fr
Bonjour, Régulus mon épagneul Breton d'un an et plein de vie s'amuse beaucoup avec le Kong. il a une bonne mâchoire et le Kong résiste a ses crocs. il est pratique, je le bourre de nourriture et le congèle quand je lui donne il s'amuse un bon moment. je recommande vivement
Morgane
1 berichten
morgane fr
Ik heb een 4 jaar oude Franse bulldog, ik koop maat S of M voor hem en dat past heel goed. Hij kauwt op alles, alleen de Kong is ongeveer bestand tegen zijn kauwen. Maar heel goed product, ik raad het aan.
BRIGITTE
1 berichten
brigitte fr
Hallo, Kan ik dit speelgoed kopen voor een jachthond met een zeer sterke kaak... die binnen no time elk touw- of balspeelgoed kapot bijt dat we hem geven... ik zou graag een speeltje hebben dat iets langer meegaat!! Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De Kong speeltjes zijn speciaal ontworpen voor honden met een sterke kaak. Dit speeltje zou moeten passen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.