Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies KONG Classic speelgoed voor honden in 6 maten - middelzacht/hard rubber voor honden

21 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Myriam
1 berichten
myriam fr
Hallo, wanneer zijn de Kong weer beschikbaar (vooral de XL en de XXL)? Bedankt
Julien
2 berichten
julien fr
Hallo,Welke maat moet ik nemen voor een Cavalier King Charles puppy?Alvast bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De Kong is een zeer gewaardeerd speeltje voor honden die er urenlang op kauwen. Voor uw puppy raden wij referentie 64760https://www.zoomalia.com/animalerie/kong-original-puppy-p-28371.html aan. U kunt overstappen op de normale "rode" Kong zodra uw puppy volwassen is. Voor een puppy zal het rubber van de rode Kong momenteel te hard zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
Chaneize
1 berichten
chaneize fr
Hallo,Is dit type speelgoed niet gevaarlijk? http:/happytoutou.wamiz.com/dangers-dun-jouet-pour-chiens/Kan er een ijsblokje in worden gedaan als het warm is?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er is geen bijzonder risico voor honden om dit soort speelgoed te gebruiken, integendeel: het draagt bij aan de kauwbehoefte van de hond, stelt hem in staat zich te vermaken en verveling te vermijden. Dit KONG speelgoed wordt door de meeste eigenaren aanbevolen omdat het bekend staat om zijn duurzaamheid. Desalniettemin wordt, zoals bij alle speelgoed, aangeraden om het alleen aan de hond te geven als u aanwezig bent en het weg te halen als u afwezig bent. Verder is het belangrijk om de juiste maat te kiezen: een te kleine Kong kan worden ingeslikt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Flavie
1 berichten
flavie fr
Hallo, wanneer is maat M weer op voorraad aub?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Maat M wordt momenteel aangevuld en zal over acht dagen beschikbaar zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Lisa
3 berichten
lisa fr
Hallo, Voor een hond van 1 jaar? Welke maat moet ik nemen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het hangt af van het gewicht van uw hond, u moet verwijzen naar de maten die op de productpagina worden aangegeven. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Lucie
4 berichten
lucie fr
hallo, welke maat moet ik nemen voor een Jack Russell van 8-9 maanden? EN VOOR EEN MIDDELGROTE / kleine hond bijvoorbeeld een Cocker Spaniel, Cavalier King Charles of iets dergelijks? vriendelijke groeten Lucie
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, als uw jack russel minder dan 9kg weegt, raden we maat S aan, als hij iets meer dan 9kg weegt, raden we maat M aanVoor uw middelgrote hond raden we u ook aan om u te baseren op zijn gewicht.Tussen 10 en 16kg raden we maat M aanMet vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Selim
1 berichten
selim fr
Hallo, welke maat speelgoed raadt u aan voor een Staffordshire Bull Terrier pup van 2,5 maanden oud? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden u aan om te beginnen met een KONG PUPPY ref 64759 maat M en dan over te schakelen naar een sterkere KONG over een paar maanden. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
XAVIER
1 berichten
xavier fr
Hallo,Kunt u mij aangeven welke maat ik moet kiezen voor een Shitzu van 8kg500, 7 jaar oud?Alvast bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren u het model maat S Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Claudine
1 berichten
claudine fr
welke maat moet ik nemen voor mijn 6 maanden oude Tibetaanse Spaniël pup
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een maat S zou moeten passen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.