Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Kleur van baby's

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Christine
2 berichten
christine fr
Hallo,Mijn zwarte vrouwelijke guppy en mijn mannelijke blauwe guppy hebben jongen gehad.Deze zijn nu 2 weken oud en hebben allemaal een zwarte staartvin.Zullen ze allemaal dezelfde kleur krijgen als hun moeder of kunnen ze blauw of een andere kleur krijgen naarmate ze groeien?Bedankt voor het verduidelijken
Michel
470 berichten
michel fr
HalloDe vrouwtjes zullen de zwarte staart behouden. De mannetjes zullen verschillende kleuren krijgen.Wait and see, zoals een grote Breton zou zeggen.
Christine
2 berichten
christine fr
Dank u voor uw antwoord, dus de zwarte kleur kan veranderen tijdens de groei van de jonge vissen? Op welke leeftijd hebben ze hun definitieve kleur?
Michel
470 berichten
michel fr
Het is lang geleden dat ik nog guppy's had maar als ik het me goed herinner kan je vanaf 2 maanden beginnen met het herkennen van de mannetjes die kleuren krijgen, de vrouwtjes blijven dof. Ze kunnen zich voortplanten rond 3 of 4 maanden. Let op voor inteelt, dat gebeurt heel snel.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.