Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

kleine eendagskuiken

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
pascale
3 berichten
pascale fr


hallo

mijn kuikentje van één dag kan niet meer op zijn pootjes staan en belandt op zijn rug, wat gebeurt er met hem en wat kan ik doen?

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Pascale,

Is jouw kuikentje in een broedmachine geboren?

Is het bij zijn moeder?

Hoe voed je hem?

Probeer misschien een systeem met elastieken zodat hij rechtop kan staan (ik had dit geval met ganzenkuikens en gelukkig is het goed gekomen).

Tot snel!

pascale
3 berichten
pascale fr

Hallo Sandra

Helaas is hij gisteren overleden ja hij is geboren in een broedmachine zoals alle andere negen zijn al geboren en nu heb ik er nog een die er slecht uitziet hij had moeite om uit zijn schaal te komen wat te doen?

ik dank je

Tot ziens

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Pascale,

Helaas gebeurt dit soms. Als je vogeltje echt niet zelf uit kan komen, kun je hem heel voorzichtig helpen. Als een van je vogeltjes niet opstaat, probeer dan een elastiekje rond de pootjes te doen en probeer hem met de hand te voeren als hij niet in vorm is. Soms, als de eieren niet goed zijn omgedraaid of als je ooit een moment geen water had in je broedmachine, kan het gebeuren dat de vogeltjes niet in vorm zijn.

Ik hoop dat alles goed gaat voor je andere vogels.

Tot ziens

pascale
3 berichten
pascale fr

hallo Sandra

ik bedank je voor je advies

Tot snel


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.