Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Klassiek H-hondentuig

84% van klanten

bevelen dit product aan

14 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Magali
1 berichten
magali fr
Hallo, Welke maat moet ik nemen voor mijn hond die een nekomtrek van 44 en een borstomtrek van 60 heeft? Op zijn huidige tuig is de lengte van de riem die tussen de voorpoten doorloopt te kort. Bedankt.
Virginie
1 berichten
virginie fr
Hallo, mijn hond heeft een nekomtrek van 40 en een borstomtrek van 60, welke maat moet ik voor hem nemen, met vriendelijke groeten
stephanie
1 berichten
stephanie fr
Hallo, ik weet niet welke maat ik moet nemen, de hond weegt ongeveer 25 kg en is 50 cm hoog en 90 cm lang; ik kan geen verdere informatie over hem krijgen en kan niet wachten tot hij er is om te bestellen. Dank u
Caroline
1 berichten
caroline fr
Bonjour, est ce qu'un harnais taille M/ L convient pour un chien dont le tour de cou est environ 50 et poitrail 75.. Merci d'avance.
Monique
2 berichten
monique fr
Quel taille pour une Golden Retriever, femelle? Je ne peux pas mesurer, car je n'ai pas la chienne avec moi. Merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, We kunnen u geen maat adviseren zonder dat u eerst uw hond heeft gemeten (nek- en borstomvang). Het is van essentieel belang om uw hond te meten om het beste harnas voor uw hond te kiezen.
Met vriendelijke groet,
Christelle van Zoomalia
Laurent
1 berichten
laurent fr
hallo, welk type tuig zou ik moeten nemen voor een volwassen beagle, dank u vriendelijk
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Pour choisir la taille de votre harnais vous devez mesurer votre chien et comparer avec les tailles disponibles sur la fiche produit de l'article. Cordialement, L'équipe Zoomalia
NATHALIE
1 berichten
nathalie fr
hallo, welk type tuigje moet ik nemen voor een boxer van 39 KG? in H of in X? bedankt vriendelijke groeten Mevr. Soares.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor grote honden raden we de harnassen in X aan, zodat ze goed ondersteund worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
clémence
1 berichten
clémence fr
Hallo, ik heb een dwergpinscher van 33 cm bij de schoft en ik wacht op de tweede die twee maanden oud zal zijn, maar die als volwassene ongeveer 30 cm bij de schoft zou moeten meten. Welke maat harnas moet ik nemen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een harnas wordt gekozen op basis van de lengte van de hond (van de nek tot de staart) en niet van zijn hoogte.U vindt alle afmetingen van de harnassen op de productpagina.Met vriendelijke groetHet Zoomalia-team
elodie
3 berichten
elodie fr
Hallo, hoe kan ik de maat van het tuigje weten die ik nodig heb voor mijn puppy van 2 maanden? Het is een Jack Russell, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Wij raden maat xs aan, aangezien het een puppy is.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.