Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Moedermelk voor kittens, Lactol

100% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
juline
1 berichten
juline fr
Hallo, kan deze melk (in kleine hoeveelheden en als aanvulling op een dieet van brokjes) aan een kitten gegeven worden, zelfs na het spenen?
Véronique
1 berichten
véronique fr
Hallo, zit er een fles en spenen bij de doos melk en zo ja, hoeveel spenen? Bedankt
Lucyle
1 berichten
lucyle fr
Hallo, nee, er zijn geen flessen of spenen in de doos met melk. U heeft alleen het kleine doseerlepeltje.
Evelyne
1 berichten
evelyne fr
Hallo, nee, helemaal niet. Er is alleen een vrij grote maatlepel. Er is daarentegen een grote hoeveelheid. Ik heb zojuist de rest van mijn doos gegeven, wat een grote hoeveelheid is, aan een buurvrouw die kittens in de straat vond, wat een grappig toeval dat u me een vraag stelt over deze melk. Ik wilde het verkopen op het bon coin en heb het nooit gedaan.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.