Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Cat Activity Tunnel Feeder

84% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Michèle
2 berichten
michèle fr
Bonjour, je souhaiterais commander Activity Tunnel Feeder - coloris aléatoire. Est-il possible de le recevoir en rouge ? Mon chat persan est allergique à la couleur bleue, cela lui provoque des croûtes et de l'eczéma suite au contact de cette couleur. Je me dis que si je vous laisse un message lors de la commande, afin que ma demande soit bien prise en compte et éviter un retour de l'article en bleu. Cordialement
Marilyn
2 berichten
marilyn fr
Hallo, Het spijt me, de kleur hangt af van de levering van de leverancier. We kunnen dus niet garanderen dat u een rood artikel zult ontvangen. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Marilyn van Zoomalia
Anony
1 berichten
anony fr
Hallo,Als ik bestel, zal het product dan blauw of paars zijn? (Ik zie beide kleuren in de foto's en in de opmerkingen. Is het mogelijk om de kleur te kiezen?)Alvast bedankt
Céline
1 berichten
céline fr
Hallo, de kleur is willekeurig dus u kunt deze niet kiezen. U krijgt of de rode of de blauwe. Wat mij betreft heb ik de rode voerbak ontvangen en ben erg tevreden over het product. Met vriendelijke groet,
Saliha
1 berichten
saliha fr
Hallo, ik heb zojuist de bestelling ontvangen. Ik heb een vraag: als mijn kat zich niet aanpast, kan ik het dan terugsturen? Bedankt.
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr

Hallo,

U hebt een termijn van 14 dagen vanaf de levering om gebruik te maken van uw herroepingsrecht als het bestelde artikel niet aan uw verwachtingen voldoet.

Ik nodig u echter uit om onze Algemene Gebruiksvoorwaarden in paragraaf 1.10, die beschikbaar zijn op de website, te raadplegen om de retourvoorwaarden te bekijken.

Met vriendelijke groet,
Marie

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.