Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

kattennetbevestiging

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
carole
3 berichten
carole fr


hello,

ik heb een maand geleden een kitten geadopteerd en vastgesteld dat hij volledig doof is. hij zal dus niet naar believen naar buiten kunnen gaan voor zijn veiligheid

ik heb een binnenplaats, met twee stenen muren (2 m hoog) en twee gevels

ik zou graag deze binnenplaats willen beveiligen zodat hij zonder risico naar buiten kan

ik heb de netten op de website gezien, hoe worden deze bevestigd, zijn ze echt effectief en veilig?

bedankt

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Carole,

Welk net interesseert je precies?

carole
3 berichten
carole fr

hallo Sandra,

ik denk dat het versterkte net geschikt moet zijn

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Carole,

Ik kan op de site "versterkt net" niet vinden. Heb je misschien een andere naam? Of in welke exacte categorie heb je het gevonden? Heb je het artikelnummer?

Tot snel!

carole
3 berichten
carole fr

hallo Sandra,

op de website  :kat/ bescherming en veiligheid / net / versterkt net (ref : 31314)

dat is alles wat ik aan informatie heb!

na wat nadenken denk ik dat ik het op gespannen ijzerdraad zal hangen, dat door elke meter ingemetselde hoekijzers loopt

fijne dag verder

Carmen
3 berichten
carmen fr

Nous avons acheté du tube cuivre ou inox, diamètre 10/12 et on a tricoté à travers les mailles : 1 sur 2 !

Avons fait un cadre comme ça et fixé partout sur les 4 côtés .

Le filet se retrouve tendu et sécurisé

Estelle
1 berichten
estelle fr

Carmen_F zou je me een foto kunnen sturen? Ik dacht eraan om met een visnet te werken dat aan latjes aan beide zijden van het venster bevestigd is.

Carmen
3 berichten
carmen fr

Excuseer, de site weigert de foto's te plaatsen!

Jouw idee is ook goed

Zorg ervoor dat het goed vastzit tussen de twee diktes hout: schroeven zijn te verkiezen boven spijkers!

En aan beide kanten!

Onze schelmen hebben veel kracht in hun mars en ook heel wat sluwheid....

Veel succes, veiligheid is de sleutel (voor jou en voor hem/haar)


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.