Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kattenluik SWING - 6 modellen beschikbaar

82% van klanten

bevelen dit product aan

17 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Emilie
1 berichten
emilie fr
Hallo,Bestaan er tunnelverlengingen voor het elektromagnetische model swing 7? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, er is geen uitbreiding voor dit kattenluik. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia Team
caroline
1 berichten
caroline fr
halloik heb net een Swing 7 kattenluik in een houten deur geplaatst, maar ik slaag er niet in de chip van mijn kat te programmeren en het werkt ook niet met de meegeleverde chip. Ik kan overschakelen op handmatige modus en terug naar magnetische modus, maar er gebeurt niets wanneer ik mijn kat of de halsband naderbij breng.Kunnen jullie me helpen? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor alle vragen over het gebruik van een product en operationele problemen, nodigen wij u uit om direct contact op te nemen met onze Klantenservice via de opvolging van uw bestelling. Zij zullen er alles aan doen om u snel een antwoord te geven en indien nodig contact opnemen met de leverancier van het product.U kunt ook bellen met onze Klantenservice op 0 892 494 028 (van maandag tot vrijdag van 10.30 tot 12.30 uur en van 14.30 tot 17.30 uur). Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Olivia
1 berichten
olivia fr
Hallo,Een kattenluik Swing 3 is door de vorige eigenaar in mijn deur geplaatst. Ik wil graag een Swing 7 kopen, maar er is een dikteverschil van 5 cm. Vormt dit een probleem? En zo ja, hoe kan ik dit oplossen?Bovendien, kunnen katten die ook een Swing 7 hebben die openen als ze een magneet hebben? Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De uitsnijding van het kattenluikje is hetzelfde voor de Swing 3 en de Swing 7; u zult een verlengingstunnel moeten aanpassen, maar dit zal geen probleem vormen. Wat betreft het openen van het klepje, alle katten met een magneet kunnen binnenkomen. Er is geen specifieke identificatie vereist. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
leila
1 berichten
leila fr
Hallo, kan de Swing 5 passen op een deur van 4 cm en zo ja, hoe dan aangezien de Swing 5 meer dan 9 cm dik is? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De tunnel van de Swing 5 is bedoeld om afgesneden te worden zodat deze past op de dikte van de deur. Echter, als de deur solide is, biedt de Swing 3 dezelfde opties maar zonder tunnel, dus zonder dat er gesneden hoeft te worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
lisa
1 berichten
lisa fr
hallo, voor de modellen swing 1 tot 3, is er een minimale dikte van de deur? de mijne is redelijk dun (maximaal 1 cm): sluit het kattenluik goed aan beide kanten van de deur zonder opening? bij voorbaat dank
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, er zal geen probleem zijn met de dikte van uw deur. Wat de installatie betreft, als alle instructies tijdens de installatie goed worden gevolgd en het oppervlak van de deur vlak is, zal er geen probleem zijn met kieren. Vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Sylvain
2 berichten
sylvain fr
hallo, zijn de afmetingen voor swing1 21,5 x 5 x 24 cm de totale afmetingen van het kattenluik of van de klep? Ik heb drie katten van ongeveer 6 kilo elk. Is de grootte van de opening van swing1 breed genoeg voor hun bouw?bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De aangegeven afmetingen zijn de totale metingen. De opening van het luikje is 14,5 cm breed x 14,8 cm hoog. Dit kattenluik is geschikt voor katten tot 7 kg. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Pascale
1 berichten
pascale fr
Hallo, ik heb twee katten en ik vraag me af of dit geval voor kattenluiken met een magnetisch systeem is bedoeld. Zitten er meerdere magneten voor halsbanden in het pakket? Bedankt, met vriendelijke groet, P.N.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er is slechts één magneet per kattenluik. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Stéphane
1 berichten
stéphane fr
Hallo, welk type kattenluik zou u aanbevelen voor installatie in een muur van betonblokken (dikte 20cm...) voor een kat van normale grootte? Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt dit kattenluik in uw muur gebruiken. Indien nodig kunt u ook verlengtunnels toevoegen afhankelijk van de dikte van uw muur. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Dieudonné
1 berichten
dieudonné fr
Ik heb in september 2009 een Ferplast SWING 7 kattenluik geïnstalleerd. Mijn kat is zijn halsband met de magneet kwijtgeraakt. Hoe kan ik een nieuwe magneet kopen? Ik heb de vraag al enkele weken geleden in twee winkels gesteld. Tot op heden geen antwoord. Hebben jullie magneten voor dit model kattenluik? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Helaas hebben we geen magneten voor dit specifieke model kattenluik.Met vriendelijke groet, Het Zoomalia Team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.