Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

kattenhalsband

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
dylan
18 berichten
dylan fr


Hallo

ik ga verhuizen naar een huis met een tuin en mijn kat moet een halsband hebben maar

ik ken haar, ze gaat het niet leuk vinden.

hebben jullie dit probleem al eens gehad?????????????

Bedankt bij voorbaat.a+

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Dylan,

Probeer eerst een paar minuten in je huis, dan een andere dag iets langer, daarna een andere dag een uur of twee.

Stap voor stap zou ze eraan moeten wennen.

Tot ziens

dylan
18 berichten
dylan fr

merci pour tes conseils


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.